عرضه نخستین گوشی جهان با فناوری «تانگو» ماه آینده

مدیرعامل ایسوس اعلام کرد سال آینده بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاربردی متناسب با فناوری «تانگو» وارد بازار می‌شوند و در حال حاضر ۱۰۰ مدل از این اپلکییشن‌ها ارایه شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اوایل ماه جاری گفته شد گوشی هوشمند «ایسوس زِن‌فون اِی‌آر» مجهز به فناوری «تانگو» تابستان امسال به صورت اختصاصی از طریق اپراتور «ورایزون» وارد آمریکا می‌شود. هم‌اکنون بر اساس آخرین خبر منتشر شده از سوی «جِری شِن»  مدیرعامل شرکت ایسوس کاربران می‌توانند از ماه ژوئیه منتظر آن باشند.

مدیرعامل ایسوس همچنین اعلام کرد سال آینده بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاربردی متناسب با فناوری «تانگو» وارد بازار می‌شوند و در حال حاضر ۱۰۰ مدل از این اپلکییشن‌ها ارایه شده است.

گوشی‌هایی که فناوری «تانگو» را به کار برده‌اند ترکیبی از دوربین دیجیتالی و حسگرهای هوشمند را به کار می‌برند تا یک نقشه سه‌بعدی از محیط پیرامون تهیه کنند. به عنوان یکی از مثال‌هایی که این فناوری می‌تواند انجام دهد بد نیست بدانید شرکت تولیدکننده پوشاک GAP چندی پیش اعلام کرد به زودی یک اپلیکیشن موبایلی عرضه می‌کند که به کاربران مجهز به فناوری «تانگو» امکان می‌دهد روی لباس خود قابلیت‌های گوشی هوشمند را در اختیار بگیرند و از یک الگوی تطبیقی روی لباس استفاده کنند.

عرضه نخستین گوشی جهان با فناوری «تانگو» ماه آینده

گوشی هوشمند «زِن‌فون اِی‌آر» همچنین قادر است از هدست هوشمند «دِی‌دریم» گوگل پشتیبانی کند و این نخستین دستگاه موبایلی جهان محسوب می‌شود که به صورت همزمان پلتفورم واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) گوگل را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. البته این محصول نسبت به گوشی هوشمند «فاب پرو ۲» که سال گذشته توسط لنوو وارد بازار شد تفاوت‌های فراوان دارد.

«زِن‌فون اِی‌آر» به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده است و همچین رم ۸ گیگابایتی را در خود جا داده است. البته یک مدل دیگر از این گوشی هوشمند با رم ۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. نمایشگر دستگاه ۵.۷ اینچی است که تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش میگذارد و حافظه داخلی آخ ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. دوربین دیجیتالی دستگاه می‌تواند به صورت کاملا دقیق عمق تصویر و حرکات آن را شناسایی کند.

در حالی که قیمت و تاریخ نهایی ورود این گوشی به بازار اعلام نشده است، «جِری شِن» مدیرعامل ایسوس اعلام کرد شرکت او پرچمدار جدید خود را گران‌تر از «گلکسی اس۸» سامسونگ عرضه نمی‌کند. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد این محصول زیر ۸۰۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا