«ال‌جی وی۳۰» کشویی وارد بازار می‌شود (عکس)

این دستگاه دو نمایشگر لمسی مجزا دارد که نمایشگر پایین‌تر و کوچک‌تر در آن تعبیه شده است و زمانی که بخش کشویی دستگاه باز می‌شود نمایشگر بزرگتر با اپلیکیشن‌ها در مقابل کاربر قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند «ال‌جی وی۱۰» سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شد و مدل «ال‌جی وی۲۰» هم سال ۲۰۱۶ به دست کاربران رسید. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد تا مدتی دیگر گوشی هوشمند «ال‌جی وی۳۰» روانه بازار شود که البته زمان عرضه آن اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی پیش‌بینی می‌شود.

در حالی که دو مدل وی۱۰ و وی۲۰ نمایشگر ثانوی را شامل می‌شدند تا اطلاعات مورد نیاز کاربر بدون روشن شدن نمایشگر اصلی نمایان شود، احتمال می‌رود که مدل وی۳۰ در این زمینه اندکی تفاوت را شامل شود.

«ال‌جی وی۳۰» کشویی وارد بازار می‌شود (عکس)

بر اساس دو تصوری که به تازگی منابع آگاه منتشر کرده‌اند مشخص شد ال‌جی تصمیم دارد این محصول را در قالب یک گوشی هوشمند کشویی وارد بازار کند. اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر در این زمینه صحبت کنیم باید بگوییم این دستگاه دو نمایشگر لمسی مجزا دارد که نمایشگر پایین‌تر و کوچک‌تر در آن تعبیه شده است و زمانی که بخش کشویی دستگاه باز می‌شود نمایشگر بزرگتر با اپلیکیشن‌ها در مقابل کاربر قرار می‌گیرد.

«ال‌جی وی۳۰» کشویی وارد بازار می‌شود (عکس)

نمایشگر بزرگتر تجربه متفاوتی را برای کاربر ارایه می‌دهد و به همین خاطر نسبت به نمایشگر کوچک ثانوی که در مدل‌های وی۱۰ و وی۲۰ ارایه شده بود کاربرد بیشتری دارد. نمایشگر ثانوی این گوشی هوشمند یک صفحه کلید مجازی را هم در خود جا داده است و به همین خاطر فضای بیشتری برای نمایش اطلاعات روی آن وجود دارد.

این تصاویر را «ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری evleaks@ از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری منتشر کرده است. البته هنوز از سوی شرکت ال‌جی تایید نشده است که مدل نهایی این محصول به چه شکل وارد بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا