از شکست اپراتور دوم تا تشدید نفوذ یک شرکت چند ملیتی

اردیبهشت ماه سال جاری، زمان بسیار حساسی در صنعت ارتباطات کشور بود، چراکه در این ماه قرارداد همکاری با یک شرکت چندملیتی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور امضاء شد.

موبنا – تفام‌نامه‌ای که البته با انتقادات بسیاری هم روبرو شد. جزئیات این تفاهم‌نامه که بین وزارت ارتباطات، ایرانیان‌نت و شرکت ام.تی.ان انجام شد، در پرونده این شماره از ماهنامه تلفن‌همراه آورده شده است. موضوع خواندنی دیگر در این شماره مربوط به برترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان است. در این مطلب به‌صورت خلاصه برترین و معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی، با جزئیات خواندنی‌ آن‌ها معرفی شده‌ است. گزارش دیگری که برای پدر و مادرهای جوان خواندنی است، مربوط به «بهترین سن خرید موبایل برای فرزندان» است. در این بخش توصیه روانشناسان درباره بهترین زمان تهیه و خرید گوشی هوشمند برای نوجوانان را می‌خوانید. در بخش بانکداری الکترونیک نیز جدیدترین روش‌های پرداخت موبایلی را خواهید خواند. در بخش نقد و بررسی نیز نگاه کارشناسان مجله درباره جدیدترین محصولات شرکت هواوی و اپل را می‌خوانید. در آخرین بخش نیز جدیدترین پرونده‌های حوادثی یک ماه اخیر را خواهید خواند.

از شکست اپراتور دوم تا تشدید نفوذ یک شرکت چند ملیتی

ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا