استند شارژ Kanex GoPower مخصوص اپل واچ (+عکس)

با وجود طیف متنوعی از شارژر های موجود برای محصولات کمپانی اپل و به ویژه ساعت های هوشمند آن، انتخاب بهترین گزینه ممکن برای کاربر ها بسیار دشوار می شود.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما در پاسخ به این سوال که چه شارژری بیشتر از همه مناسب شما خواهد بود، باید گفت که این تناسب از هر کاربر به کاربر دیگر متفاوت بوده و فاکتور های مختلفی در تعیین آن دخیل هستند. برای مثال سلیقه و کارایی دو مورد از مهم ترین این عوامل خواهند بود. اما هم اکنون شارژری را معرفی خواهیم کرد که توانایی زیادی در جلب نظر طرفداران اپل واچ دارد.
Kanex GoPower استند شارژ مخصوص ساعت های هوشمند اپل بوده که به پورت یو اس بی و همچنین امکان شارژ گوشی های این کمپانی نیز مجهز است. این استند مشکی مات به خوبی با حال و هوای مدرن اتاق شما جفت و جور می شود و با برخورداری از اتصال مغناطیسی هر دو مدل ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری ساعت های اپل را شارژ خواهد کرد. علاوه بر این، استند مجهز به یک پورت اضافی یو اس بی با خروجی ۲ آمپر است که حین شارژ ساعت، می تواند سایر دستگاه های الکترونیک مانند گوشی و یا تبلت را نیز شارژ کند. پایه دایره ای شکل استند، دستگاه را به خوبی روی سطوح صاف ثابت کرده و از افتادن آن جلوگیری می کند، از این رو به منظور شارژ ساعت هوشمند شما در طی ساعات شب کاملا ایمن خواهد بود. تنها کافیست آن را روی قسمت دسته مانند استند قرار دهید و شارژ ساعت به صورت خودکار آغاز می شود.
همان طور که اشاره شد قابلیت شارژ گوشی های اپل و یا آیپد نیز با استند شارژ Kanex GoPower وجود دارد. پورتی که برای شارژ دستگاه های دیگر در نظر گرفته شده است، در قسمت پشت استند قرار دارد. در همین بخش یک خروجی دایره ای شکل دیگر نیز قرار دارد که از طریق آن قادر به شارژ خود دستگاه خواهید بود.
استند شارژ Kanex GoPower مخصوص اپل واچ مجهز به پورت یو اس بی و داک شارژ آیفون، به قیمت ۶۹.۹۵ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا