البو؛ کاست پلیر کامپکت اولترا (+عکس)

دستگاه های بزرگ پخش صوت قدیمی خودتان را فراموش کنید. البو؛ کاست پلیر کامپکت اولترا برای لذت بردن از نوارهای کاست قدیمی یک راه مناسب ارائه می دهد. جالب است، نه؟ در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

موبنا، ناهید مصیبی – البو یک پخش کننده موسیقی نوآورانه و منحصر به فرد است که با نوار کاست کار میکند. همان طور که از تصاویر میتوان فهمید، کاست پلیر دارای یک شکل فوق باریک و حتی بدون کابین لود نوار کاست است؛ بنابراین شما می توانید آن را به راحتی در همه جا همراه خود داشته باشید.

البو؛ کاست پلیر کامپکت اولترا (+عکس)

در این کاست پلیر یک بازوی دو محوری منحصر بفرد که در دو جهت روبه بالا می چرخد نمایان است؛ چرخش رو به بالا به شما امکان قرار دادن نوار کاست را می دهد، در حالیکه حرکت یک طرفه به شما اجازه می دهد تا بصورت دستی از طرف A به طرف B سوییچ کنید. با استفاده از یک قرقره ی تکی، کاست پلیر، نوار شما را به حرکت وا میدارد و یک حسگر نوری – حرارتی حرکت نوار را بطور دائم و با سرعتی ثابت برای پخش یکنواخت دنبال می کند.
بعلاوه، دارای یک دستگیره یکپارچه است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی تنظیم صدا و یا تکرار موزیک را کنترل کنید. علاوه بر پخش موسیقی، این دستگاه قادر است فایل های صدا را از نوار کاست به کامپیوتر انتقال دهد. همچنین دارای جک ۳.۵ میلیمتری مناسب هدفون و اسپیکر شما می باشد.

البو؛ کاست پلیر کامپکت اولترا (+عکس)

کاست پلیر البو هنوز در مراحل طراحی مفهومی می باشد، اما ممکن است بزودی با سرمایه گذاری تبدیل به واقعیت شود. اگر شما به این کاست پلیر علاقه مند هستید، می توانید برای جزئیات بیشتر به سایت رسمی البو سر بزنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا