روی مدل بعدی خودروهای «آئودی» و «ولوو» اندروید نصب می‌شود

توافقات لازم بین دو شرکت خودروسازی «ولوو»‌ و «آئودی» انجام شده است تا «اندروید اوتو» روی نسل جدید محصولات آنها نصب شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گجت‌های هوشمند بی‌سروصدا وارد زندگی روزمره شدند و تقریبا همه اتفاقات پیرامون ما را تحت تاثیر قرار دادند. با این وجود یکی از بخش‌هایی که قرار است در آینده نزدیک بیشترین تاثیر را از فناوری‌های نوین بگیرد صنعت خودروسازی است.

مطالب جدید منتشر شده روی وبلاگ رسمی گوگل نشان داد دو شرکت خودروسازی «ولوو» و «آئودی» مذاکرات لازم را با غول اینترنتی جهان انجام دادند تا در نسل بعدی محصولات آنها سیستم عامل اندروید به کار گرفته شود.

شرکت گوگل برای این نسخه از اندروید دستیار ویژه داخل خودرو طراحی کرده است و پلتفرم «اندروید اوتو» پس از نصب روی خودروها می‌تواند خدمات متفاوت خود را ارایه دهد. لازم به ذکر است این پلتفرم در سال ۲۰۱۶ میلادی روی بیش از ۳۰۰ میلیون مدل خودرو به کار گرفته شود.

روی مدل بعدی خودروهای «آئودی» و «ولوو» اندروید نصب می‌شود

در مطلب وبلاگی گوگل گفته شد توافقات لازم بین دو شرکت خودروسازی «ولوو»‌ و «آئودی» انجام شده است تا «اندروید اوتو» روی نسل جدید محصولات آنها نصب شود و انواع سرویس‌های گوگل برای سرنشینان ارایه شود.

لازم به ذکر است هم‌اکنون شرکت خودروسازی «مازراتی» نیز اندروید را روی نسل جدید محصولات خود به کار گرفته است. گوگل به صورت همزمان با دیگر شرکت‌های خودروساز هم وارد مذاکره شده است تا نسخه ویژه اندروید را روی محصولات جدید آنها نصب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا