موتورولا ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان را عرضه کرد (عکس)

مدل ۳G گوشی «موتو سی» با قیمت ۸۹ یورو عرضه شده است و مدل ۴G آن هم ۹۹ یورو قیمت دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – موتورولا از نسل جدید گوشی‌های اندرویدی رده‌پایین خود رونمایی کرد و بر اساس آن «موتو سی» و «موتو سی پلاس» در معرض دید عموم قرار گرفت.

این طور که منابع آگاه می‌گویند هر دو گوشی هوشمند مذکور پایان هفته جاری وار بازار می‌شود و با قیمت ارزان به دست کاربران جهانی می‌ىسند.

از آنجایی که دو گوشی یاد شده به صورت رسمی عرضه شده‌اند، می‌توان مشخصات نهایی آنها را اعلام کرد. روی هر دو گوشی سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است و بنابراین کاربران آخرین قابلیت‌های اندرویدی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

گوشی هوشمند «موتو سی» پردازنده «مدیاتِک ام‌تی۶۷۳۷ام» را در با چهار هسته ۱.۱ گیگاهرتزی در خود جا داده است و «موتو سی پلاس» پردازنده «مدیاتِک ام‌تی۶۷۳۷» را با چهار هسته ۱.۳ گیگاهرتزی شامل می‌شود. مدل اول این دو گوشی حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و مدل دیگر حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را در خود جا داده است که البته هر دو آنها با کارت میکرو-اس‌دی امکان افزایش حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

موتورولا ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان را عرضه کرد (عکس)

گوشی هوشمند «موتو سی پلاس» نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را شامل می‌شود و «موتو سی» هم نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل را در خود جا داده است. البته دوربین دیجیتالی هر دو گوشی هم با یکدیگر متفاوت است. حسگر تصویربرداری در گوشی هوشمند «موتو سی» ۵ مگاپیکسلی است که دوربین سلفی در آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. گوشی هوشمند «موتو سی پلاس» دوربین اصلی ۸ و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

موتورولا ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جهان را عرضه کرد (عکس)

نکته مهم دیگر مربوط به باتری دو گوشی می‌شود. گوشی هوشمند «موتو سی پلاس» همراه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران می‌رسد و مدل «موتو سی» با باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود.

این دو محصول را می‌توان از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند مجود در بازار جهانی دانست. مدل ۳G گوشی «موتو سی» با قیمت ۸۹ یورو عرضه شده است و مدل ۴G آن هم ۹۹ یورو قیمت دارد. گوشی هوشمند «موتو سی پلاس» نیز با قیمت ۱۱۹ یورو به فروش می‌رسد. این دو گوشی هوشمند در مرحله نخست در منطقه آمریکا، آمریکای لاتین،‌ اروپا و آسیا پسیفیک عرضه شده‌اند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا