ساعت هوشمند «گیِر اس۲» سامسونگ ۵۰ درصد تخفیف خورد

کاربران هم‌اکنون می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون ساعت مچی هوشمند «گیِر اس۲» سامسونگ را به قیمت ۱۸۰ دلار خریداری کنند.

موبنا، رضا خواجه وند – آخرین ساعت مچی هوشمند عرضه شده توسط سامسونگ مبتنی بر سیستم عامل تایزن «گیِر اس۳» نام دارد و به تازگی یک تخفیف مختصر برای آن در نظر گرفته شده است تا فروش این محصول بیشتر شود. با این وجود ساعت هوشمند یاد شده همچنان گران است و نمی‌توان آن را به عنوان یک ابزار قابل قبول برای عموم کاربران معرفی کرد.

بهترین گزینه بعدی برای خرید یک ساعت مچی هوشمند کاربردی و ارزان «گیِر اس۲» سامسونگ است که هم‌اکنون با یک تخفیف قابل ملاحظه به دست افراد می‌رسد.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون ساعت مچی هوشمند «گیِر اس۲» سامسونگ را به قیمت ۱۸۰ دلار خریداری کنند. بر این اساس می‌توان گفت این ساعت هوشمند ۴۹ درصد تخفیف خورده است. نکته مهم این است که اگر ساعت یاد شده را با این تخفیف خریداری کنید، هزینه ارسال آن در آمریکا رایگان می‌شود.

ساعت هوشمند «گیِر اس۲» سامسونگ ۵۰ درصد تخفیف خورد

هنوز به درستی مشخص نیست این تخفیف ۵۰ درصدی تا چه زمانی ادامه دارد و کاربران چقدر فرصت دارند آن را در اختیار بگیرند. با این وجود فروشگاه اینترنتی آمازون هم‌اکنون «گیِر اس۲ کلاسیک» را با قیمت مذکور به دست کاربران می‌رساند.

این ساعت مچی هوشمند نخستین بار در اکتبر ۲۰۱۵ وارد بازار جهانی شد و برای آن نمایشگر لمسی ۱.۲ اینچی دایره ای عرضه شده بود که تصاویر در آن با کیفیت ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل به نمایش درمی آمد. این ساعت هوشمند ۴۲ گرم وزن دارد و ضخامت صفحه آن ۱۱.۴ میلیمتر است. روی این ساعت هوشمند سیستم عامل تایزن سامسونگ نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، رم ۵۱۲ مگابایتی و باتری ۲۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا