کابل شارژر آیفون‌های جدید نورانی می‌شود

با فناوری جدید شما از راه دور با مشاهده کابل نورانی می‌توانید متوجه شوید چقدر از حجم باتری گوشی هوشمند‌تان شارژ شده است و بدون آنکه نمایشگر آیفون را روشن کنید در جریان این اتفاق قرار بگیرید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت اپل که برای دهه‌های طولانی در بازار جهانی محصولات الکترونیکی مصرفی حضور دارد، تصمیم گرفته است یکی دیگر از نارضایتی‌های کاربران جهانی را برطرف کند. استفاده از کابل‌های مخصوص شارژر گوشی در فضاهای تاریک کار بسیار دشواری است و اپل می‌خواهد این مشکل را برطرف کند.

این یک اقدام نوآورانه محسوب می‌شود و شرکت اپل حق امتیاز جدیدی را به ثبت رسنده است که به موجب آن کابل‌های نورانی ساخته می‌شوند. مهندسان شرکت اپل در تلاشند به انتهای کابل شارژر سیستمی متصل کنند که کابل را نورانی کند. بر این اساس کابل مذکور علاوه بر آنکه نورانی می‌شود، می‌تواند اطلاعات مورد نیاز کاربران را هم به نمایش بگذارد.

این سیستم از یک یا چند چراغ ال‌ای‌دی استفاده می‌کند تا بتواند اطلاعات بصری را در اختیار کاربر بگذارد و با رنگ‌های مختلف، نورهای متفاوت یا پالس‌های ویژه در اختیار کاربران قرار بگیرد. در این فناوری انواع مختلف اطلاعات می‌توانند به نمایش درآیند. به عنوان مثال شما از راه دور با مشاهده کابل نورانی می‌توانید متوجه شوید چقدر از حجم باتری گوشی هوشمند‌تان شارژ شده است و بدون آنکه نمایشگر آیفون را روشن کنید در جریان این اتفاق قرار بگیرید.

کابل شارژر آیفون‌های جدید نورانی می‌شود

اگرچه هم‌اکنون برخی کابل‌های نورانی در بازار فروخته می‌شوند، ولی توجه داشته باشید فناوری ارایه شده از سوی اپل با آنها متفاوت است. کابل‌های رنگی که قرار است اپل تولید کند قادر به نمایش اطلاعات هستند و این نخستین باری است که شارژ گوشی می‌توانند چنین قابلیتی را ارایه دهد.

سیستم ال‌ای‌دی با فناوری‌های یوا‌ِس‌بی‌-سی، لایتینگ، تندربولت و دیگر انواع سیستم‌های ورودی که با دستگاه‌های اپل سازگاری دارند کار می‌کند. بر این اساس می‌توانید کابل‌های نورانی را به جز آیفون و آیپد در دیگر محصولات الکترونیکی ساخت اپل مورد استفاده قرار دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا