۳ محصول جدید از چهارمین نسل گوشی‌های ایسوس در راه است (عکس)

سومین محصولی که قرار است در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد «زِن‌فون ۴اس» نام دارد که گوشی هوشمند بسیار پیشرفته محسوب می‌شود و آن را می‌توان از بهترین محصولات موجود در بازار دانست.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت ایسوس برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا چهارمین نسل از سری گوشی‌های «ِزِن‌فون» را اواخر ماه جاری میلادی در نمایشگاه بین‌المللی «کامپیوتکس ۲۰۱۷» که بین روزهای ۳۰ مه تا ۳ ژوئن برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی کند.

این طور که رسانه‌های خبری اعلام کردند سه مدل مجزا از گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴» در نمایشگاه «کامپیوتکس» معرفی می‌شود که هر کدام از آنها مشخصات و قابلیت‌های مجزا دارند. گوشی هوشمند «ِزِن‌فون ۴ مکس» ارزان‌ترین مدل در بین آنها خواهد بود که در سری گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود.

۳ محصول جدید از چهارمین نسل گوشی‌های ایسوس در راه است (عکس)

گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴» یک محصول نسبتا پیشرفته است که با برخی پرچمداران موجود رقابت می‌کند. سومین محصولی که قرار است در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد «زِن‌فون ۴اس» نام دارد که گوشی هوشمند بسیار پیشرفته محسوب می‌شود و آن را می‌توان از بهترین محصولات موجود در بازار دانست.

۳ محصول جدید از چهارمین نسل گوشی‌های ایسوس در راه است (عکس)

منابع آگاه همچنین اعلام کردند گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴ مکس» دوربین دیجیتالی با دو لنز مجزا را در خود جا داده است. این محصول شامل نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در این گوشی می‌توان به تراشه «اسنپدراگون ۶۶۰» اشاره کرد.

۳ محصول جدید از چهارمین نسل گوشی‌های ایسوس در راه است (عکس)

گوشی هوشمند «زِن‌فون ۴ مکس» باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و حسگر اثر انگشت آن زیر کلید اصلی گوشی قرار گرفته است.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات منتشر نشده است و پیش‌بینی می‌شود طی چند هفته آینده این گوشی‌ها به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا