گوشی جدید سونی کم‌عرض و قدبلند عرضه می‌شود (عکس)

طول نمایشگر گوشی هوشمند «اکسپریا اکس اولترا» سونی نسبت به گوشی‌های کره‌ای بیشتر است و به عبارت دیگر قدبلندتر از دو محصول دیگر عرضه می‌شود. البته باید توجه داشت که این محصول در خانواده گوشی‌های بسیار پیشرفته و پرقدرت طبقه‌بندی نمی‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر شما هم جزء‌ آن دسته از کاربرانی هستید که طی ماه‌های اخیر «ال‌جی جی۶» و «گلکسی اس۸» را مشاهده کرده‌اید و تصمیم به خرید آن دارید، بهتر است پیش از نهایی کردن تصمیم خود نسبت ابعاد در نمایشگر آنها راهم مورد توجه قرار دهید.

نسبت ابعاد نمایشگر ال‌جی جی۶ کره‌ای ۱۸:۹ اعلام شده است و در مقابل نمایشگر پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ با نسبت ابعاد ۱۸:۵:۹ عرضه می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت نسبت طول نمایشگر هر دو گوشی مذکور نسبت به عرض آن بیشتر است. با این توضیح می‌توان گفت کاربران در قسمت بالا و پایین نمایشگر خود فضای بیشتری برای مشاهده اطلاعات بیشتر را در اختیار دارند و راحت‌تر از قبل می‌توانند دو تصویر ویدیویی را به صورت همزمان پخش کنند.

گوشی جدید سونی کم‌عرض و قدبلند عرضه می‌شود (عکس)

این تناسب ابعاد مورد توجه کاربران قرار گرفته است و دیگر تولیدکنندگان بزرگ گوشی هم سراغ همین استاندارد رفته‌اند. رسانه‌های خبری امروز گزارش دادند که سونی هم چنین تصمیری را دارد تا گوشی هوشمند جدید خود را کم‌عرض و دراز تولید کند.

در حالی که دو گوشی هوشمند جی۶ و اس۸ کره‌ای نمایشگر کم‌عرض و طویلی را در خود جا داده‌اند، گوشی هوشمند «اکسپریا اکس اولترا» سونی اندکی متفاوت عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۴ اینچی را در خود جا داده است که نسبت ابعاد آن ۲۱:۹ است. بر این اساس می‌توان گفت طول نمایشگر این محصول نسبت به گوشی‌های کره‌ای بیشتر است و به عبارت دیگر قدبلندتر از دو محصول دیگر عرضه می‌شود. البته باید توجه داشت که این محصول در خانواده گوشی‌های بسیار پیشرفته و پرقدرت طبقه‌بندی نمی‌شود.

گوشی جدید سونی کم‌عرض و قدبلند عرضه می‌شود (عکس)

طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده، برای این گوشی هوشمند تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۶۰ در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۳۰۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد البته گوشی هوشمند از استاندارد «کوئیک شارژ ۳.۰» هم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند دوربین اصلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و بر اساس استاندارد آی‌پی۶۸ کاملا ضدآب است. هنوز به درستی زمان عرضه رسمی «اکسپریا اکس اولترا» سونی مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا