تا کِی منتظر عرضه «سرفیس پرو ۵» بمانیم؟

پنجمین نسل از سری تبلت‌های «سرفیس پرو» زمانی وارد بازار می‌شود که تغییرات بزرگ و اساسی را در خود جا داده باشد.

موبنا، رضا خواجه‌وند –  آخرین تبلت شرکت مایکروسافت موسوم به «سرفیس پرو ۴» اکتبر ۲۰۱۵ عرضه شد و به عبارت دیگر می‌توان گفت به زودی از زمان تولد آن حدود دو سال می‌گذرد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت زمان تولد تبلت جدید این شرکت موسوم به «سرفیس پرو ۵» فرا رسیده است. با این وجود کارشناسان چندان هم به این اتفاق امیدوار نیستند.

«پانوس پاناس» مدیر مرکز توسعه دستگاه‌های الکترونیکی شرکت مایکروسافت به تازگی مصاحبه‌ای را با خبرگزاری سی‌نِت انجام داد و در مورد آینده سری محصولات «سرفیس» نکاتی را بیان کرد. او گفت محصولی با نام «پرو ۵» عرضه نخواهد شد. البته این مسئله به آن معنی نبود که رایانه لوحی «سرفیس پرو ۵» در آینده به تولید نمی‌رسد.

تا کِی منتظر عرضه «سرفیس پرو ۵» بمانیم؟

پانای توضیح داد پنجمین نسل از سری تبلت‌های «سرفیس پرو» زمانی وارد بازار می‌شود که تغییرات بزرگ و اساسی را در خود جا داده باشد. این تغییرات صرفا به معنی تغییرات سخت‌افزاری نیستند. در گزارش‌های دیگر هم گفته شده بود که مایکروسافت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا تغییرات عمده و متفاوت در سری تبلت‌های خود ایجاد کند «سرفیس پرو ۵» نسبت به تمام محصولات مشابه موجود در بازار متفاوت باشد.

بر این اساس می‌توان نتیجه گرفت که «سرفیس پرو ۴» فعلا در بازار می‌ماند و به خصوص اینکه مدل پیشرفته آن مجهز به آخرین پردازنده «کور آی۷» در بازار جهانی حکمرانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا