هدفون بلوتوثی HeadSpace (+عکس)

به احتمال تاکنون تجربه ی شنیدن موسیقی با استفاده از هدفون های مدرن را داشته اید. مشخص است که کیفیت پخش موسیقی از طریق این گجت های تکنولوژیک بسیار بالا تر از انواع قدیمی تر آن ها خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – اما در میان طیف متنوع هدفون های موجود در بازار و به ویژه مدل های بلوتوثی آن ها، بهترین انتخاب چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت سلیقه های متنوع کاربر ها منجر به انتخاب های متفاوت نیز خواهد شد و مدل های با کیفیت زیادی در این انتخاب جای می گیرند اما از جمله مناسب ترین هدفون های بلوتوثی که می توانید برای خرید آن برنامه ریزی کنید، HeadSpace است.
هدفون HeadSpace، دستگاهی وایرلس است که ۱۷ سانتی متر طول، ۱۹ سانتی متر عرض و ۳۲۲ گرم وزن دارد. از نقطه نظر طراحی ظاهری نیز تلفیق زیبای چرم و آلومینیوم، حال و هوای استفاده از یک هدفون کاملا ویژه را برای کاربر تداعی خواهد کرد. قسمت گوشی ها بسیار راحت ساخته شده اند و بدون هی گونه اذیتی می توانید طبق میل خود آن ها را تنظیم کرده و استفاده کنید.
حال به سراغ مشخصات فنی می رویم. این هدفون قابلیت تولید صدا با کیفیت بالا و به صورت بی سیم را دارد. البته از همه مهم تر، HeadSpace مجهز به سیستم جلوگیری از صدا های مزاحم نیز بوده که این مورد خود عاملی در راستای افزایش کیفیت هدفون تلقی می شود. این سیستم قابلیت کاهش ۷۰ درصدی اصوات مداخله کننده را خواهد داشت. از این رو تجربه شفاف و بسیار واضح تری از گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه ی خود کسب خواهید کرد.
یکی دیگر از امکانات کاربردی هدفون HeadSpace، میکروفون موجود در دستگاه است که به شما امکان پاسخ دهی به تماس های ورودی را خواهد داد. با استفاده از پنل کنترل نیز می توانید هدفون را به راحتی کنترل کرده و یا به تماس ها پاسخ دهید. باتری قابل شارژ هدفون مدت زمان استفاده ی ۱۶ ساعتی را بین هر بار شارژ کامل برای کاربران فراهم آورده است.
هدفون بلوتوثی HeadSpace؛ ۱۱۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا