هر کاربر چه تعداد اپلیکیشن روی گوشی خود دارد؟

کاربران بین ۱۸ تا ۶۴ سال در مجموع بین ۶ تا ۱۵ اپلیکیشن دانلود می‌کند. اینها همان ابزارهای کاربری هستند که دانلود می‌شوند و کاربر هرگز آنها را پاک نمی‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به نظر شما هر کاربر آمریکایی روی گوشی هوشمند خود چند اپلیکیشن نصب کرده است؟ شرکت تحقیقاتی«نئوموب» برای پاسخ دادن به این سوال مطالعه گسترده‌ای را انجام داد و از ۱۰۰۰ شهروند آمریکایی پرسید که کدام از آنها چند اپلیکیشن نصب کرده‌اند.

در پایان این بررسی مشخص شد کاربران بین ۱۸ تا ۶۴ سال در مجموع بین ۶ تا ۱۵ اپلیکیشن دانلود می‌کند. اینها همان ابزارهای کاربری هستند که دانلود می‌شوند و کاربر هرگز آنها را پاک نمی‌کند. البته این بررسی آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش‌فرض روی گوشی هوشمند ارایه شده است را محاسبه نکرد و فقط ابزارهای موبایلی که به صورت مستقیم توسط کاربر نصب شده‌اند شمارش شد.

هر کاربر چه تعداد اپلیکیشن روی گوشی خود دارد؟

مرکز «نئوموب» متوجه شد مهم‌ترین دلیلی که کاربر تصمیم می‌گیرد یک اپلیکیشن کاربردی را پاک کردن کند بودن سرعت آن است. اگر یک اپلیکیشن کند باشد و سرعت پاسخگویی آن پایین باشد، کاربر خیلی سریع تصمیم به پاک کردن‌ آن می‌گیرد.

مطالعه مجزایی که توسط مرکز «اپتِلیجنت» انجام شده بود نشان داد بخش اعظم کاربران توقع دارند اپلیکیشن‌ها حداکثر در کمتر از ۲ ثانیه اجرا شوند. البته شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزار این سرعت را غیرمنتطقی می‌دانند.

از دیگر نتایجی که بررسی جدید نشان داد این بود که جوانان مانند گذشته تمایل دارند آیفون بخرند و در مقابل افراد بالای ۲۵ سال بیشتر سراغ اندروید می‌روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا