نام و زمان عرضه «وان‌پلاس ۵» تایید شد

پرچمدار بعدی این شرکت تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – پس‌ از مدت‌ها شایعه‌پراکنی و گمانه‌زنی سرانجام شرکت چینی «وان‌پلاس» نخستین خبر رسمی را منتشر کرد و توضیح داد پرچمدار برعدی خود را با نام «وان‌پلاس ۵» به دست کاربران می‌رساند.

این شرکت اعلام کرد که گوشی یاد شده تابستان امسال وارد بازار جهانی می‌شود و بنابراین بین ماه‌های ژوئن تا آگوست می‌توان برای نخستین بار این محصول را خریداری کرد.

نام و زمان عرضه «وان‌پلاس ۵» تایید شد

اگرچه شرکت «وان‌پلاس» چهارمین نسل از گوشی‌های هوشمند خود را تولید می‌کند، ولی برای آنکه از عدد ۴ استفاده نکند یک دلیل قانع‌کننده است. در کشور چین که خانه اصلی «وان‌پلاس» محسوب می‌شود ۴ به عنوان نماد بدشانسی معرفی شده است و یکی از معانی آن «مرگ» است.

در خبرها آمده است که پرچمدار بعدی این شرکت تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا