عرضه رسمی «سرفیس پرو ۵» تا دو هفته آینده

«سرفیس پرو ۵» نسبت به مدل کنونی تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود و قرار است در محصول جدید از پردازنده «کِیبی لِیک» اینتل استفاده شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «پانوس پانای» مدیر مرکز توسعه «سرفیس» مایکروسافت روز گذشته یک توئیت منتشر کرد و توضیح داد این مرکز در تاریخ ۲۳ مه ۲۰۱۷ در شهر شانگهای چین یک کنفرانس بزرگ برگزار می‌کند.

این طور که منابع آگاه می‌گویند، قرار است در این کنفرانس بزرگ از تبلت جدید مایکروسافت موسوم به «سرفیس پرو ۵» و لپ‌تاپ «سرفیس‌ بوک ۲» رونمایی شود. به هر حال هر بار که صحبت از محصولی با نام «سرفیس» به میان می‌آید خبرهای جدید از گوشی هوشمند «سرفیس فون» هم به گوش می‌رسد و این بار گفته شده است که مایکروسافت احتمالا در کنفرانس مذکور خبرهای جدید در مورد این برند منتشر کند.

عرضه رسمی «سرفیس پرو ۵» تا دو هفته آینده

«ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که شرکت او بار دیگر به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برمی‌گردد و برای این بازگشت مدل جدید تعریف کرده است. در این مدل جدید قرار است رویه‌ای که برای سری تبلت‌های «سرفیس» مایکروسافت دنبال می‌شود، برای گوشی‌های این شرکت پی گرفته شود.

البته منابع آگاه می‌گویند «سرفیس پرو ۵» نسبت به مدل کنونی تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود و قرار است در محصول جدید از پردازنده «کِیبی لِیک» اینتل استفاده شود. پردازنده این تبلت مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است و قدرت باتری آن هم افزایش یافته است.

از زمانی که «سرفیس پرو ۴» عرضه شد حدود ۱۷ ماه می‌گذرد و مایکروسافت همواره با تاخیر بیش از یک سال رایانه لوحی جدید خود را عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا