ماه آینده منتظر «آیفون ۸» باشید

مرکز تحقیقاتی «جِی‌پی‌مورگان» به نقل از منابع آگاه موثق و مطمئن خود اعلام کرد «آیفون ۸» ماه آینده به صورت رسمی توسط اپل معرفی می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها خبرهای زیادی در مورد محصول ویژه اپل برای تولید ۱۰ سالگی سری گوشی‌های هوشمند آن منتشر می‌شود و این گوشی متفاوت که قرار است با نام «آیفون ۸» به دست کاربران برسد، بر اساس خبرهای قبلی طبق روال هر سال در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

با این وجود مرکز تحقیقاتی «جِی‌پی‌مورگان» به نقل از منابع آگاه موثق و مطمئن خود اعلام کرد «آیفون ۸» ماه آینده به صورت رسمی توسط اپل معرفی می‌شود و این شرکت قصد دارد بر خلاف سال‌های قبل این دستگاه متفاوت را طی کنفرانس WWDC 2017 همزمان با سیستم عامل iOS 11 معرفی کند.

این مرکز توضیح داد احتمال زیادی وجود دارد که از مدل بعدی سری گوشی‌های هوشمند آیفون در ماه ژوئن رونمایی شود. اپل تصمیم دارد «آیفون ۸» را ماه آینده به صورت رسمی معرفی کند تا از این طریق بتواند روی فرآیند فروش گوشی‌های خود تاثیر مثبت بگذارد و توجه کاربران را به خود جلب کند. البته در شرایط کنونی نمی‌توان گفت کدام یک از این پیش‌بینی‌ها درست است و اپل چه رویه‌ای را پیش می‌گیرد.

ماه آینده منتظر «آیفون ۸» باشید

آخرین گوشی هوشمندی که در ماه ژوئن طی کنفرانس WWDC معرفی شده بود «آیفون ۴» نام داشت که این اتفاق در سال ۲۰۱۰ افتاد. از آن زمان به بعد تمامی مدل‌های جدید آیفون در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی شدند؛ به‌جز مدل «آیفون اس‌ای» که یک گوشی میان‌رده بود و اپل آن را خارج از برنامه در ماه مارس عرضه کرد. بر این اساس اگر «آیفون ۸» ژوئن امسال به صورت رسمی معرفی شود یک شوک بزرگ برای کاربران ایجاد خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است کنفرانس سالانه WWDC 2017 اپل در تاریخ ۵ ژوئن برگزار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا