دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه YI (+عکس)

مدتی است که دوربین های واقعیت مجازی و به ویژه آن هایی که ۳۶۰ درجه کامل را پشتیبانی می کنند، به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست یافته اند.

موبنا، رکسانا دانیالی – این دوربین ها با مارک های مختلف تولید شده و در انواع متفاوتی موجود هستند اما کیفیت بالا در فیلم برداری و همچنین عکاسی می تواند آن ها را از رقبایشان متمایز کند. یکی از خوش ساخت ترین این دسته دوربین ها، دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه YI خواهد بود که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
YI دوربینی پیشرفته و با استفاده ی آسان است که ۵۳.۳ در ۱۰۲ در ۳۹.۶ میلی متر ابعاد و ۱۷۰ گرم وزن دارد. این دوربین از ظاهری مدرن و زیبا و در عین حال جمع و جور برخوردار است که در دو رنگ مختلف مشکی و سفید، قدرت انتخاب بالاتری را برای کاربران فراهم آورده است. دوربین کاملا سبک بوده و می توانید همه جا آن را همراه خود حمل کنید. علاوه بر این قابلیت نصب راحت YI روی هر سطحی، آن را تبدیل به یک دوربین اکشن همه فن حریف می کند.
مینی دوربین YI دو لنز ۲۲۰ درجه و سنسور هایی به منظور ضبط ویدئو ۴K در اختیار دارد که سبب شده این مجموعه یکی از با کیفیت ترین دوربین های واقعیت مجازی با قابلیت فیلم برداری در بازار باشد. لازم به ذکر است که به منظور استفاده از حالت واقعیت مجازی دوربین، نیازی به هیچ گونه نرم افزار اضافی نخواهد بود. حتی می توانید ویدئو های زنده ضبط کرده و از طریق سیستم وای فای کار گذاشته شده در دوربین، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر این ها، به وسیله ی اپ مخصوص دوربین و نصب آن بر گوشی هوشمند خود می توانید تمام ویدئو را به راحتی ذخیره سازی کنید. امکان کنترل دوربین از طریق برنامه هم وجود دارد، در واقع گوشی هوشمندتان تبدیل به یک ریموت کنترل کامل می شود. باتری قابل شارژ YI، امکان ۷۵ دقیقه ضبط ویدئو های ۴K را در اختیار کاربر قرار می دهد.
دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه YI، ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا