میزان رضایت کاربران از هدفون بلوتوث اپل!

لازم به ذکر است ساعت هوشمند «اپل واچ» نیز در سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد ۹۷ درصد رضایت صاحبان خود را جلب کند.

موبنا، رضا خواجه وند – هدفون بلوتوث و بی‌سیم اپل که با نام «ایرپادس» شناخته می‌شود در ابتدا بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و این نگرانی را برای کاربران ایجاد کرد که این دو گوشی کوچک به سادگی گم شوند یا باتری آنها به سرعت تمام شود. به هر حال پس از دو ماه تاخیر این ابزار کوچک و کاربردی وارد بازار شد و هم‌اکنون کاربران می‌گویند از آن راضی هستند.

بر اساس نتایج حاصل از مطالعه جدیدی که مرکز «کریتیو استراتژی» انجام داده است، ۹۸ درصد افرادی که «ایرپادس» داشتند از این محصول راضی بودند. این مرکز نظرسنجی خود را روی ۹۴۲ کاربر صاحب «ایرپادس» انجام داد در پایان مشخص شد بخش اعظم آنها از خرید خود راضی هستند.

بر اساس این بررسی ۸۲ درصد کاربر «خیلی راضی» بودند و ۱۶ درصد آنها هم خود را «راضی» معرفی کردند. مابقی ۲ درصد کاربران هم اعلام کردند که نه راضی و نه ناراضی هستند.

میزان رضایت کاربران از هدفون بلوتوث اپل!

رضایتمندی ۹۸ درصدی یک رکورد جدید برای اپل محسوب می‌شود. این اتفاق در حالی می‌افتد که پیش از این میزان رضایتمندی کاربران جهانی از اولین مدل گوشی هوشمند آیفون در سال ۲۰۰۷ میلادی ۹۲ درصد گزارش شده بود. یک سال پس از آن نخستین مدل تبلت آیپد با رضایت ۹۵ درصدی وارد بازار شد. ساعت هوشمند «اپل واچ» نیز در سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد ۹۷ درصد رضایت صاحبان خود را جلب کند.

بررسی جدید همچنین نکات دیگری را هم نشان داد. به عنوان مثال مشخص شد ۹۳ درصد کاربرانی که از «ایرپادس» راضی هستند اظهار داشتند که این محصول هرگز از داخل گوشی آنها نیفتاده است. همچنین ۹۵ درصد کاربران توضیح دادند که از عمر باتری آن ابراز رضایت می‌کنند. علاوه بر این ۹۷ درصد کاربران گفتند که اتصال «ایرپادس» به آیفون از طریق بلوتوث کار را برای آنها آسان کرده است و ۹۸ درصد هم از این مسئله خوشحال بودند که باتری «ایرپادس» بسیار سریع شارژ می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا