معرفی اپلیکیشن رایتل

اگر سیم کارت رایتل دارید، از اپلیکیشن رایتل و امکانات کارآمدش غافل نشوید.

موبنا – برنامه‌ای که امروز قصد نقد و بررسی آن را داریم، مختص تمامی مشترکین خطوط دائمی، اعتباری و دیتا است که امکاناتی نظیر «خرید و انتقال شارژ به صورت مستقیم و غیر مستقیم، فعال‌سازی بسته‌های اینترنتی و پیامکی» و بسیاری امکانات دیگر که طی مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن رایتل را بر روی گجت اندرویدی خود نصب و به راحتی در هر جایی حتی در کوه، جنگل و خیابان بدون نیاز به اینترنت از خدمات اپراتور خود بهره‌مند شوید.

نگاهی به برنامه

پس از ورود با رابط کاربری زیبا و گرافیک جذاب به رنگ‌های سفید و ارغوانی که رنگ‌های لگوی اپراتور نیز هستند، مواجه خواهید شد. جهت سهولت در دسترسی کاربران، انواع خدمات به وسیله دسته‌های «شارژ آفلاین و آنلاین، اینترنت، بسته‌های دکا، سیم کارت‌ها، مکالمه و پیامک، پرداخت قبض دائمی، انتقال اعتبار، فعال‌سازی آهنگ پیشواز و …» از هم تفکیک شده که از قسمت راست نرم‌افزار در دسترس هستند.

معرفی اپلیکیشن رایتل

جهت استفاده از خدمات مورد نظر فقط کافیست بر روی آیکون مربوطه کلیک کنید. آیکون‌ها و آیتم‌های موجود در برنامه به صورت قابل فهم و کاربردی طراحی شده‌اند؛ اما با این حال اگر در هنگام استفاده به مشکل یا سوالی برخوردید، می‌توانید با کلیک بر روی آیکون «پشتیبانی» که در قسمت بالای نرم افزار تعبیه شده با مرکز پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

قابل ذکر است که تمامی خدمات موجود در برنامه با استفاده از کدهای ussd فعال خواهند شد و این عامل نیاز شما به اینترنت برای انجام خدمات را برطرف می‌کند.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف اپلیکیشن رایتل خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• ارائه تمامی خدمات مربوط به اپراتور رایتل

• دسته‌بندی خدمات جهت راحتی استفاده کاربران

• عدم نیاز به اینترنت در هنگام استفاده از خدمات و استفاده از کدهای ussd

• امکان برقراری ارتباط با مرکز پشتیبانی در صورت برخورد به مشکل یا سوال

نقاط ضعف:

• در رابط کاربری این برنامه نواقصی یافت نشد

در حال حاضر بیش از پنجاه هزار کاربر فعال در حال استفاده از اپلیکیشن رایتل هستند، اگر شما نیز سیم کارت رایتل دارید این اپلیکیشن کاربردی را بر روی دستگاه خود نصب و از امکانات واقعی این اپراتور استفاده کنید.

معرفی اپلیکیشن رایتل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا