اسپیکر بلوتوثی ضد آب EcoXGear (+عکس)

هم اکنون با وجود انواع و اقسام اسپیکر های مختلف در بازار، انتخاب بهترین گزینه ی ممکن برای خریداران دشوار تر از گذشته شده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – اگرچه تنوع بالا انتخاب های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما تصمیم گیری را نیز به همان اندازه پیچیده می کند. اما از نظر شما یک اسپیکر مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای بسیاری از افراد برخورداری اسپیکر از قابلیت اتصال بلوتوث مهم است در حالی که عده ای دیگر خصوصیت ضد آب بودن را ترجیح می دهند. با توجه به تمام این فاکتور ها، اسپیکری همه فن حریف را معرفی خواهیم کرد که به خوبی می تواند پاسخ گوی طیف وسیعی از کاربران باشد.
محصول مورد نظر یک اسپیکر بلوتوثی با دوام و قابل حمل است که ۸.۶ در ۵.۵ در ۲.۲ اینچ ابعاد و ۱.۸ پوند وزن دارد. همان طور که در ادامه در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، این اسپیکر از ظاهری مدرن و زیبا برخوردار بوده و ۵ رنگ متنوع آن، سلیقه های مختلف مشتری ها را پاسخ می دهد. ابعاد جمع و جور اسپیکر اجازه ی قرار گیری آن در کیف و کوله پشتی را می دهد و می توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید. از طرفی می توان مهم ترین قابلیت EcoXGear را ضد آب بودن آن به شمار آورد چرا که کاملا در برابر ضربات احتمالی، شوک و یا آب مقاوم است. استاندارد این ویژگی در مورد اسپیکر مذکور، عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه خواهد بود.
این اسپیکر مدرن با استفاده از سیستم به روز خود، قادر به تولید صدای بلند و باکیفیت و میکرون از پیش کار گذاشته شده نیز امکان پاسخ گویی به تماس های دریافتی را فراهم کرده است. اکنون به سراغ باتری خواهیم رفت. باتری قابل شارژ دستگاه امکان پخش ۱۲ ساعته ی موسیقی پس از هر بار شارژ را در اختیار کاربر قرار می دهد. اسپیکر همچنین مجهز به یک چراغ ال ای دی هم بوده که می توانید در مواقع لزوم روشنایی مناسبی را از آن دریافت کنید.
اسپیکر بلوتوثی ضد آب EcoXGear؛ ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا