فرزندان «بیل گیتس» تا ۱۴ سالگی اجازه استفاده از موبایل را نداشتند

فرزندان گیتس هم‌اکنون بین سنین ۱۴ تا ۲۰ سالگی به سر می‌برند و بنابراین می‌توان گفت بزرگترین فرزند او تنها شش سال است که صاحب موبایل شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – جالب است بدانید ثروتمندترین مرد جهان که یکی از مخترعان اصلی رایانه شخصی و نرم‌افزار بود، به فرزندان خود اجازه نداد تا سنین نوجوانی از تلفن همراه استفاده کنند و در عوض ابزارهای جایگیزین را برای این دوره زمانی در اختیار فرزندانش گذاشت.

«بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت در آخرین مصاحبه خود گفت: «زمانی که در کنار یکدیگر غذا می‌خوریم هیچ کس اجازه ندارد تلفن همراه را با خود بیاورد و آن را روی میز بگذارد. ما هرگز به فرزندان خود اجازه ندادیم تا سن ۱۴ سالگی تلفن همراه داشته باشند و در حالی که دوستان‌شان موبایل داشتند فرزندان از ما شکایت می‌کردند».

فرزندان «بیل گیتس» تا ۱۴ سالگی اجازه استفاده از موبایل را نداشتند

فرزندان گیتس هم‌اکنون بین سنین ۱۴ تا ۲۰ سالگی به سر می‌برند و بنابراین می‌توان گفت بزرگترین فرزند او تنها شش سال است که صاحب موبایل شده است. در مقابل، بسیاری کودکان هم سن و سال او از یک دهه قبل موبایل داشتند.

همان زمان که استفاده از تلفن همراه برای فرزندان ثروتمندترین فرد جهان ممنوع بود گوشی هوشمند آیفون محبوبیت جهانی داشت و سامسونگ با طراحی‌ها و قابلیت‌های متفاوت توجه همه کاربران جهانی را به خود جلب کرده بود.

گیتس این روزها خود را درگیر فناوری نکرده است و در عوض سعی می‌کند بخش اعظم سرمایه‌های خود را به کشورهای فقیر اختصاص دهد و به آنها کمک کند خود را سریع‌تر از گذشته با دنیای پیشرفته امروز سازگار کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا