سامسونگ در حال ساخت گوشی با نمایشگری که از چهار طرف خمیده شده است

سامسونگ تصمیم دارد نمایشگر محصول جدید خود را از قسمت بالا و پایین هم خمیده کند. چنین محصولی این امکان را فراهم می‌کند تا در مجموع ۹۸ درصد فضای روی گوشی به نمایشگر اختصاص یابد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر طراحی دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» توجه شما را به خود جلب کرد، گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که سامسونگ طراحی‌های زیباتر از آن را هم در دست دارد و به زودی گوشی هوشمندی روانه بازار می‌کند که نمایشگر آن از هر چهار طرف خمیده شده است.

پرچمدار گوشی‌های هوشمند سامسونگ با نمایشگری که از دو طرف خمیده شده است عرضه می‌شود و این شرکت کره‌ای در طراحی جدید خود سعی دارد گوشی هوشمندی بسازد که نمایشگر آن از چهار طرف خمیده شده است.

در حال حاضر سمت راست و چپ نمایشگر گوشی‌ها خمیده می‌شود و سامسونگ تصمیم دارد نمایشگر محصول جدید خود را از قسمت بالا و پایین هم خمیده کند. چنین محصولی این امکان را فراهم می‌کند تا در مجموع ۹۸ درصد فضای روی گوشی به نمایشگر اختصاص یابد.

مهم‌ترین رقیب سامسونگ در کره جنوبی که شرکت ال‌جی است هم طرح‌های مشابه را پیش می‌برد و منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این مرکز هم سعی در ساخت چنین گوشی هوشمندی دارد.

سامسونگ در حال ساخت گوشی با نمایشگری که از چهار طرف خمیده شده است

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، احتمال دارد سامسونگ چنین نمایشگر منحصر به‌فردی را برای گوشی هوشمند آیفون ۸ اپل عرضه کند. سامسونگ چندی پیش قرارداد دو ساله با شرکت اپل منعقد کرد تا برای این شرکت نمایشگرهای موبایلی عرضه کند و بر اساس همین قرارداد قرار شده است طی سال جاری میلادی ۹۲ میلیون دستگاه نمایشگر اواِل‌ای‌دی سامسونگ در اختیار اپل قرار گیرد.

البته در برخی دیگر از گزارش‌ها گفته شده است که اپل گوشی هوشمند آیفون ۸ را همراه با نمایشگر او‌اِل‌ای‌دی تخت عرضه می‌کند و این محصول که به مناسبت دهمین سالگرد تولد گوشی هوشمند آیفون عرضه می شود، چنین شکل ظاهری را خواهد داشت.

به هر حال منابع آگاه مختلف این خبر را تایید کرده‌اند که دو شرکت سامسونگ و ال‌جی در حال ساخت نمایشگر موبایلی جدید با چهار لبه خمیده هستند. البته ممکن است که چهار لبه خمیده نمایشگر لمسی نباشد. خبرهای موثق همچنین نشان می‌دهد که مدل ویژه آیفون در سال ۲۰۱۷ میلادی نمایشگر خمیده ندارد و همراه با نمایشگر او‌اِل‌ای‌دی تخت عرضه می‌شود.

اگر اخبار رسیده درست بشد، گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که نمایشگر آن از هر چهار طرف خمیده است و این نمایشگر از هیچ طرف لبه ندارد. این محصول می‌تواند بزرگترین تحول را در طراحی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا