اپل از مشترکان سرویس iCloud عذرخواهی کرد

شرکت اپل توضیح داد اگر در صورت بروز این اشتباه از هر کاربری پول کم شده باشد دوباره به حساب بانکی او بازگردانده خواهد شد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر شما هم جزء یکی از مشترکان سرویس iCloud اپل هستید و برای دریافت ظرفیت بیشتر در فضای پردازش ابری اپل پول پرداخت کرده‌اید حتما هفته گذشته یک ایمیل با این محتوا برای شما ارسال شده است که اپل سرویس شما را لغو کرده است.

با این توضیحات بهتر است بار دیگر به پست الکترونیکی خود سر بزنید تا ایمیل جدید اپل را که از شما عذرخواهی کرده است مشاهده کنید. اپل در ایمیل جدید خود به خاطر نامه اشتباهی که هفته گذشته ارسال کرده بود عذرخواهی کرده است.

ایمیل اپل با عنوان «طرح تجدید فضای iCloud شما» ارسال شد و این شرکت توضیح داد غیرفعال کردن حساب کاربری افراد در خدمات پردازش ابری iCloud اشتباه بوده است تجدید فضای مربوطه برای کاربران به صورت خودکار انجام می‌شود.

اپل از مشترکان سرویس iCloud عذرخواهی کرد

لازم به ذکر است بسیاری از کاربران iCloud اپل پس از دریافت ایمیل هفته گذشته برنامه‌ریزی‌های جدید انجام دادند تا با پرداخت پول بتوانند فضای بیشتری از این شرکت در اختیار بگیرند.

البته باید توجه داشت همه کاربران اپل ایمیل مربوط به لغو حساب کاربری خود را دریافت نکردند. با این وجود برخی از مشترکان خدمات iCloud پس از دریافت این پست الکترونیکی درخواست تمدید قرارداد خود را به اپل ارسال کردند تا اطلاعات کارت اعتباری آنها برای پرداخت مالی تجدید شود.

شرکت اپل توضیح داد اگر در صورت بروز این اشتباه از هر کاربری پول کم شده باشد دوباره به حساب بانکی او بازگردانده خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل اختلالات پیش آمده هفته گذشته کاربران سرویس iCloud نتوانستند هیچ گونه تغییری را روی فضای پردازش ابری خود اعمال کنند و بسیاری از کاربران هم به اطلاعاتی که روی فضای آنلاین ذخیره کرده بودند دسترسی نداشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا