آخرین تصویر «اوپو فایند ۹» را اینجا مشاهده کنید

منابع آگاه امروز عکسی را به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد گوشی هوشمند «اوپو فایند ۹» مراحل پایانی طراحی را هم پشت‌سر گذاشته است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – نخستین بار در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی خبرهایی در مورد گوشی هوشمند «اوپو فایند ۹» منتشر شد. گوشی «اوپو فایند ۷» یکسال پس از آن روانه بازار شده بود و از آن زمان تاکنون اتفاقات فراوانی صورت گرفت. اپل گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ عرضه کرد، بلک‌بری به سوددهی رسید، خودروهای هوشمند بدون راننده وارد خیابان شدند و … با این وجود شرکت اوپو هرگز گوشی هوشمند «فایند ۹» را روانه بازار نکرد.

شرکت اوپو دومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در کشور چین محسوب می‌شود و به همین خاطر به‌روزرسانی پرچمداران گوشی‌های آن اهمیت زیادی دارد. کاربران شبکه اجتماعی وِیبو چین در ماه‌های اخیر خبر از حیات «فایند ۹» دادند و تصاویری را از آن منتشر کردند. تمامی این تصاویر می‌تواند نشان دهد که شرکت اوپو پس از گذشت دو سال هنوز هم به فکر عرضه محصول مذکور است.

آخرین تصویر «اوپو فایند ۹» را اینجا مشاهده کنید

به هر حال، منابع آگاه امروز عکسی را به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد این گوشی مراحل پایانی طراحی را هم پشت‌سر گذاشته است. این گوشی هوشمند زیبا، با نمایشگر بدونه لبه، و با مدل متفاوت نسبت به تمام گوشی‌های موجود در بازار طراحی شده است.

اگرچه شرکت سازنده هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است، ولی منابع آگاه ادعا می‌کنند مدل نهایی گوشی هوشمند «فایند ۹» شبیه به این تصویر خواهد بود.

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی هوشمند معمولا هر سال یک پرچمدار روانه بازار می‌کنند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند و هواداران بیشتری را به سمت خود بکشانند. با این وجود شرکت اوپو طی چند سال گذشته این کار را نکرده است و به نظر می‌رسد از سال ۲۰۱۷ میلادی تصمیم دارد بار دیگر با پرچمدار جدید خود با دیگر شرکت‌ها رقابت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا