«آیپد ۴» شکسته بدهید؛ «آیپد اِیر ۲» سالم ببرید

می‌توانید یک دستگاه رایانه لوحی «آیپد ۴» که مشکل‌دار یا خراب است را به نمایندگی اپل تحویل بدهید و در عوض یک دستگاه رایانه لوحی «آیپد اِیر ۲» که در سال ۲۰۱۴ میلادی ساخته شد را تحویل بگیرید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – رایانه لوحی «آیپد ۴» اپل سال ۲۰۱۲ میلادی وارد بازار شد و این محصول نخستین دستگاه موبایلی مبتنی بر سیستم عامل آی‌او‌اس بود که پورت لایتنینگ را در اختیار کاربران گذاشت. در آن زمان سرعت پردازنده این محصول نسبت به مدل قبلی دو برابر شده بود و قابلیت‌های گرافیکی آن هم به میزان قابل ملاحظه ارتقا یافته بود.

با نوآوری‌هایی که در «آیپد ۴» روی کار آمد، مدل‌های بعدی این محصول نتوانستند قابلیت‌های چشمگیری را ارایه دهند و توجه کاربران را جلب کنند.

به هر حال اپل هنوز این دستگاه را فراموش نکرده است و اگر این روزها قصد دارد تبلت یاد شده را تعویض کنید، اپل برنامه‌های ویژه در نظر گرفته است. بر اساس طرحی که هم‌اکنون ارایه شده است می‌توانید یک دستگاه رایانه لوحی «آیپد ۴» که مشکل‌دار یا خراب است را به نمایندگی اپل تحویل بدهید و در عوض یک دستگاه رایانه لوحی «آیپد اِیر ۲» که در سال ۲۰۱۴ میلادی ساخته شد را تحویل بگیرید.

«آیپد ۴» شکسته بدهید؛ «آیپد اِیر ۲» سالم ببرید

این طور که اپل بررسی کرده است، هزینه تعمیرات و قیمت اصلی قطعات یک دستگاه «آیپد ۴» با «آیپد ایر۲» برابری می‌کند و کاربران می‌توانند این تعویض را انجام دهند. لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۴ میلادی بهترین تبلت مبتنی بر سیستم عامل آی‌او‌اِس «آیپد ایر۲» نام داشت که در آن زمان به پردازنده «اِی‌۸اکس» با ۲ گیگابایت رم مجهز شده بود. این رایانه لوحی نمایشگر ۹.۷ اینچی با کیفیت ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را هم در خود جا داده است و باتری ۷۳۴۰ میلی‌آمپری را شامل می‌شود. دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱.۲ مگاپیکسلی است.

رایانه لوحی «آیپد ایر ۲» از جمله تبلت‌های بسیار باریک محسوب می‌شود که تنها ۶.۱ میلیمتر ضخامت دارد و نسبت به مدل اول «آیپد ایر» اپل ۱.۴ میلیمتر و نسبت به «آیپد ۴» هم ۳.۳ میلیمتر باریک‌تر ساخته شده است.

لازم به ذکر است این محصول همچنین نخستین رایانه لوحی ساخته شرکت اپل بود که به رنگ طلایی ساخته شد و این اتفاق بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. تبلت «آیپد ایر ۲» با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی ساخته شده است و بر این اساس می‌توان گفت تعویض یک دستگاه تبلت «آیپد ۴» معیوب با این محصول می‌تواند به نفع کاربر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا