«گلکسی اکس» نسل جدید گوشی‌های سامسونگ مجهز به دو نمایشگر

سامسونگ پیش‌بینی می‌کند آزمایش روی نمونه اولیه گوشی‌های مجهز به دو نمایشگر با قابلیت خم شدن از قسمت میانی را به زودی شروع کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی چند سال گذشته شایعات فراوان منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ پروژه گسترده‌ای را برای تولید گوشی هوشمند منعطف و خم‌شدنی دنبال می‌کند. بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها گفته شد که شرکت کره‌ای در سال ۲۰۱۷ میلادی محصول مذکور را روئانه بازار می‌کند.

منابع آگاه امروز اعلام کردند شرکت سامسونگ قصد دارد در خانواده جدید محصولات خود موسوم به «گلکسی اکس» گوشی‌هایی را روانه بازار کند که بدنه و نمایشگر آنها خم می‌شود و قرار است نخستین مدل از ین سری گوشی‌های کره‌ای فصل چهارم سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد.

«گلکسی اکس» نسل جدید گوشی‌های سامسونگ مجهز به دو نمایشگر

خبرگزاری «ای‌تی نیوز» گزارش داد که سامسونگ پیش‌بینی می‌کند آزمایش روی گوشی‌های مجهز به دو نمایشگر با قابلیت خم شدن از قسمت میانی را به زودی شروع کند و هم‌اکنون نمونه اولیه این گوشی‌ها ساخته شده است.

یک منبع آگه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که نمونه اولیه این محصول در سری جدیدی به نام «گلکسی اکس» ساخته شده است و بدنه و نمایشگر این محصول می‌تواند به صورت ۱۸۰ درجه خم شود. نمایشگر این گوشی از نوع اِی‌ام‌او‌اِ‌ل‌ای‌دی است که ضمن داشتن قابلیت انعطاف، کیفیت بالایی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا