کاربران سامسونگ منتظر اندروید ۷.۱ باشند

از جمله گوشی‌های این شرکت کره‌ای که در مرحله نخست به‌روزرسانی مذکور را دریافت می‌کنند می‌توان به «گلکسی اس۸» اشاره کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های فراوان در این زمینه شد، ولی مرکز خبری «سام‌موبایل» امروز به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرد به زودی سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا برای دستگاه‌های موبایلی سامسونگ عرضه می‌شود.

از جمله گوشی‌های این شرکت کره‌ای که در مرحله نخست به‌روزرسانی مذکور را دریافت می‌کنند می‌توان به «گلکسی اس۸» اشاره کرد. این یک اتفاق خوب است که اندروید ۷.۰ حدود ۹ ماه پس از تولد خود کنار گذاشته می‌شود و بهترین گوشی هوشمند سامسونگ با نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اندروید به دست کاربران جهانی می‌رسد.

کاربران سامسونگ منتظر اندروید ۷.۱ باشند

در این به‌روزرسانی برخی اپلیکیشن‌های سامسونگ هم نسخه جدید را دریافت می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به «سامسونگ هلث» و «سامسونگ گِیم تونر» اشاره کرد. برای بسیاری از گوشی‌های سامسونگ این اپلیکشن‌ها همزمان با نصب اندروید ۷.۱ نصب خواهند شد.

شرکت گوگل هم‌اکنون در حال تکمیل نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی خود است که در مرحله کنونی از آن با عنوان «اندروید او» یاد می‌شود و قرار است که سامسونگ از جمله شرکت‌هایی باشد که زودتر از بقیه این سیستم عامل را در اختیار کاربران خود بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا