فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

در اینجا فهرست بهترین رایانه‌های لوحی که در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی می‌توانید آنها را خریداری کنید، آورده شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – رایانه‌های لوحی نسبت به گوشی‌های هوشمند محبوبیت کمتری دارند و با این وجود سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی را به خود اختصاص داده‌اند. تبلت‌ها یا همان رایانه‌های لوحی از اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی وارد بازار شدند و طولی نکشید که شرکت‌های بزرگ فعال در عرصه محصولات الکترونیکی سرمایه‌گذاری‌های گسترده روی آنها انجام دادند تا این محصول را به صورت گسترده تولید کنند.

تبلت‌ها نسبت به گوشی‌های هوشمند عمر باتری بیشتری دارند، مقاوم‌تر ساخته می‌شوند و نمایشگر باکیفیت آنها می‌تواند تصاویر را به صورت کاملا قابل قبول به نمایش بگذارد.

کاربرانی که تصمیم به خرید تبلت می‌گیرند امکاناتی فراتر از گوشی هوشمند را طلب می‌کنند و شرکت‌های الکترونیکی بزرگ این مسئله را به خوبی فهمیده‌اند. به همین خاطر نسل جدید رایانه‌های لوحی کاملا متفاوت و پیشرفته ساخته می‌شوند.

در اینجا فهرست بهترین رایانه‌های لوحی که در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی می‌توانید آنها را خریداری کنید، آورده شده است. اگر شما هم جزء علاقمندان به دستگاه‌های موبایلی هستید، توصیه می شود این مطلب را تا انتها بخوانید.

آیپد پرو ۱۲.۳ اینچی و ۹.۷ اینچی اپل – قیمت: از ۸۰۰ دلار و از ۶۰۰ دلار

سری محصولات آیپد پرو اپل بهترین تبلت‌های ساخت این شرکت آمریکایی را شامل می‌شود. این سری از محصولات اپل در دو اندازه ساخته می‌شود. مدل بزرگتر نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دارد و برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصد طراحی و نقاشی دیجیتال دارند. مدل کوچک‌تر این محصول ۹.۷ اینچی است که حمل آن راحت‌تر می‌بایشد. هر دو تبلت با قلم هوشمند «اپل پنسل» سازگار شده‌اند که البته کاربر باید آن را به صورت جداگانه خریداری کند تا از این طریق بتواند با دقت بیشتر طراحی‌های خود را انجام دهد. آیپد پرو نسبت به دیگر تبلت‌های اپل باتری پردوام‌تر دارد و برخی اپلیکیشن‌ها به صورت ویژه برای آن ارایه شده است.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

سرفیس پرو ۴ مایکروسافت – قیمت: از ۸۰۰ دلار                                    

دومین گزینه برای خرید تبلت جدید محصولی است که در شرکت مایکروسافت به تولید می‌رسد. این تبلت «سرفیس پرو ۴» نام دارد که در اصل می‌توان آن را ترکیبی از دو دستگاه الکترونیکی همراه خواند و آن را بیشتر از یک تبلت معرفی کرد. این رایانه لوحی با قیمت پایه ۸۰۰ دلار فروخته می‌شود که البته بسته به امکانات داخلی می‌تواند گران‌تر شود. مدل معمولی این رایانه لوحی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و پردازنده ام۳ اینتل را در خود جا داده است که قیمت آن ۸۰۰ دلار است. با این وجود خرید مدل ۱۰۰۰ دلاری آن مجهز به پردازنده «کور آی۵» اینتل با رم ۴ گیگابایتی و قلم هوشمند «سرفیس پن» توصیه می‌شود. این رایانه لوحی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ ساخته شده است و قابلیت‌های داخلی قابل ملاحظه دارد.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

آیپد اپل (مدل ۲۰۱۷) – قیمت: از ۳۳۰ دلار

اپل مدل جدید رایانه لوحی آیپد را مارس ۲۰۱۷ یعنی کمتر از یک ماه قبل روانه بازار کرد. ارزان‌ترین مدل این رایانه لوحی با نمایشگر ۹.۷ اینچی عرضه می‌شود که ۳۳۰ دلار قیمت دارد. مدل جدید آیپد ۹.۷ اینچی برای سال ۲۰۱۷ در بسیاری از بخش‌ها شبیه با «آپید اِیر ۱» اپل ساخته شده است و قابلیت‌های مشابه دارد. اگرچه این محصول به اندازه سری آیپد پرو پیشرفته نیست و از قلم هوشمند «اپل پنسل» هم پشتیبانی نمی‌کند، ولی مدل جدید آن می‌تواند تمام نیازهای کاربران عادی را پاسخ دهد و از گشت و گذار اینترنتی گرفته تا گرفتن عکس و فیلم را برای افراد معمولی آسان کند. این تبلت به نسبت قیمت خود امکانات قابل قبولی را شامل می‌شود.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

گلکسی تب اس۳ سامسونگ – قیمت: از ۶۰۰ دلار

بهترین گزینه بعدی «گلکسی تب اس۳» سمسونگ است که یکی از جدیدترین رایانه‌های لوحی در خانواده محصولات اندرویدی محسوب می‌شود. این تبلت از قلم هوشمند «اِس پن» سامسونگ پشتیبانی می‌کند و در آن بر ارتقا قابلیت‌های اپلیکیشن‌های موبایلی تاکید شده است. رایانه لوحی مذکور نمایشگر ۹.۷ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۵۲۶ در ۲۰۵۸ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است. این رایانه لوحی پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام را در خود جا داده است و به نسبت قیمت خود بسیار پیشرفته است.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

پیکسل سی گوگل – قیمت: از ۶۰۰ دلار

این رایانه لوحی در شرکت گوگل ساخته می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با نام «پیکسل سی» خریداری کنند. این محصول را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار برای عرضه همه قابلیت‌های اندروید معرفی کرد. این رایانه لوحی نخستین دستگاهی است که به‌روزرسانی‌های اندروید را در اختیار می‌گیرد و از زمان ورود آن به بازار کمتر از یک سال می‌گذرد. برای این محصول یک صفحه‌کلید سخت افزاری هم در نظر گرفته شده است و آن را می‌توان نسبت به لپ‌تاپ‌های امروزی بهتر دانست.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

یوگا بوک لنووو – قیمت: از ۵۳۰ دلار

شرکت چینی لنوو «یوگا بوک» را با قابلیت‌های فراتر از تبلت‌های امروزی عرضه کرده است، بدنه آن بسیار باریک و قابلیت‌های داخلی آن پیشرفته است. این رایانه لوحی اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد و موج جدیدی را در عرصه جهانی تبلت‌ها ایجاد کرد. «یوگا بوک» یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری تاشدنی را شامل می‌شود که طراحی آن بسیار خلاقانه است و البته می‌تواند به عنوان یک دفتریادداشت برای نوت‌برداری با خودکار معمولی هم مورد استفاده قرار بگیرد. این طراحی بسیار قابل ملاحظه است و برای کارمندان در سازمان‌ها کاربرد فراوان دارد.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

مدیاپَد ام۳ هوواوی

تبلت مقاوم «مدیاپد ام۳» هووای بسیار مقاوم ساخته شده است و بدنه فلزی آن ضخامت اندک دارد. این رایانه لوحی چینی با قیمت ارزان وارد بازار می‌شود و به واسطه قابلیت‌های پیشرفته و رابط کاربری خود مورد توجه قرار گرفته است. این رایانه لوحی برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که به دنبال گزینه مناسب با قیمت ارزان می‌گردند.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

 

فایر اچ‌دی ۸ آمازون – قیمت: ۷۰ دلار

این محصول ارزان‌ترین رایانه لوحی موجود در بازار نام گرفته است و با وجود پشتیبانی از امکانات پیشرفته به قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسد. «فایر اچ‌دی ۸» آمازون با قیمت ارزان خود توجه کاربران جهانی را جلب کرد هاست و بدنه رنگارنگ آن مورد توجه قرار می‌گیرد. این تبلت اندرویدی به صورت محدود ارد بازار شده است و در خانواده تبلت‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود.

فهرست بهترین تبلت‌های بازار در بهار ۲۰۱۷ (عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا