آخرین خبرها در مورد تبلت «سرفیس پرو ۵» مایکروسافت

«سرفیس پرو ۵» به تراشه مرکزی «کِیبی لِیک» اینتل مجهز شده است و این بزرگترین تغییر محصولات یاد شده نسبت به مدل کنونی محسوب می‌شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آخرین تبلت ساخته شده در شرکت مایکروسافت «سرفیس پرو ۴» نام دارد که اکتبر ۲۰۱۵ به صورت رسمی وارد بازار شد و این دسته از محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت از آن زمان تاکنون به‌روز نشد.

بسیاری از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی موجود در بازار جهانی دستکم هر ۱۲ ماه یکبار به‌روز می‌شوند ولی مایکروسافت در یک سال و نیم گذشته هیچ محصول جدیدی را در سری تبلت‌های «سرفیس» روانه بازار نکرد.

با این وجود منابع آگاه در آخرین اقدام اطلاعات مربوط به «سرفیس پرو ۵» را منتشر کردند و توضیح دادند از آنجایی که بین دو محصول «سرفیس پرو ۳» و «سرفیس پرو ۴» حدود ۱۷ ماه زمان سپری شد، محصول جدید هم با تاخیر مشابه به دست کاربران جهانی می‌رسد.

آخرین خبرها در مورد تبلت «سرفیس پرو ۵» مایکروسافت

منابع آگاهی که از فرآیندهای داخلی شرکت مایکروسافت آگاهی دارند توضیح دادند که «سرفیس پرو ۵» نسبت به مدل قبلی تغییرات قابل ملاحظه‌ای را شامل نمی‌شود. «پائول توروت» یکی از مشهورترین کارشناسان محصولات مایکروسافت به نقل از منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت «سرفیس پرو ۵» به تراشه مرکزی «کِیبی لِیک» اینتل مجهز شده است و این بزرگترین تغییر محصولات یاد شده نسبت به مدل کنونی محسوب می‌شود.

تراشه «کِیبی لِیک» مبتنی بر فناوری ۱۴ نانومتری ساخته شده است و به «سرفیس پرو ۵» کمک می‌کند با سرعت و توان بیشتر در اختیار کاربران قرار بگیرد و البته پیش‌بینی شده است ظرفیت باتری این محصول هم افزایش یابد.

منابع آگاه همچنین گزارش دادند «سرفیس پرو ۵» به سیستم ارتباطی «سرفیس کانکت» مایکروسافت مجهز شده است و بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول همراه با سیستم ورودی یو‌اِس‌بی‌ تایپ-سی به دست کاربران نمی رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا