پروژه «گلکسی اس۹» آغاز شد!

از اواخر ماه مارس یک گروه ویژه در شرکت سامسونگ وظیفه کار کردن روی پنل‌های نمایشگر «گلکسی اس۹» را عهده‌دار شدند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» چندی پیش به صورت رسمی معرفی شدند و هنوز در مرحله پیش‌فروش به سر می‌برند. با این وجود گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی منابع خبری در کره جنوبی نشان داد شرکت سامسونگ از هم‌اکنون پروژه مربوط به پرچمدار بعدی خود را آغاز کرده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرگزاری «بِل» توضیح داد از اواخر ماه مارس یک گروه ویژه در شرکت سامسونگ وظیفه کار کردن روی پنل‌های نمایشگر «گلکسی اس۹» را عهده‌دار شدند.

اگر خبر بالا درست باشد، این مسئله به آن معنی خواهد بود که سامسونگ نسبت به برنامه‌ریزی‌های سال گذشته خود ۶ ماه جلوتر است. این گزارش نشان داد کیفیت محصولات این بار برای سامسونگ مهم‌تر از همیشه شده است و پس از آتش‌سوزی‌های مکرر «گلکسی نوت ۷»، شرکت سازنده می‌کوشد محصولات خود را بدون هر گونه مشکل به دست کاربران برساند.

پروژه «گلکسی اس۹» آغاز شد!

این منبع آگاه گفت: «از اواخر ماه گذشته گروه ویژه برای توسعه نمایشگر گوشی هوشمند اس۹ فعالیت‌ خود را آغاز کرد تا نخستین نمونه از اقدامات آنها اواسط آپریل ارایه شود. یک ماه پس از آنکه پروژه نمایشگر گوشی مذکور آغاز شود، توسعه دیگر بخش‌های اصلی آن از جمله ماژول‌ها نیز آغاز خواهد شد».

هم اکنون خیلی زود است که بتوان در مورد امکانات و مشخصات گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» نظر داد. ولی شرکت کره‌ای سامسونگ تلاش فراوان انجام می‌دهد تا حاکمیت خود را بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند حفظ کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا