قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

کایاک رانی، روئینگ و قایقرانی با قایق بادبانی راه های فوق العاده ای برای حفظ سلامت، گذراندن زمان و آشنایی با محیط اطراف هستند. با این حال همه ی ما قادر به تامین هزینه لازم برای تامین همه این وسایل و فضای مورد نیاز برای نگه داری تمام این تفریحات آبی در فضای کوچک زندگیمان نیستیم.

موبنا – خوشبختانه در اوایل امسال قایق هوشمند HYPAR در نمایشگاه قایق دوسلدورف در آلمان برای تمام کسانی که طرفدار ورزش های آبی هستند معرفی شد.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

به طور خلاصه، هایپار یک قایق هوشمند است که در کمتر از ۳ دقیقه به یک قایق کامل تبدیل میشود. از اینجا قایقران میتواند قایق تاشوی خود را به یک کایاک، قایق پارویی، قایق بادبانی و حتی قایق موتوری با پنل های خورشیدی تبدیل کند. هنگام تا خوردن قایق دوباره به شکل کوله پشتی در آمده و تنها ۱۸ کیلوگرم دارد که در اکثر ماشین ها جا میشود و حتی از نظر استاندارد های خط هوایی هم باری مانند چمدان محسوب می شود.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

بدنه هایپار در عین سادگی بسیار مقاوم و سرسخت است. به حدی که به شما اجازه می دهد امواج آب را بشکنید و طیفی از مسیرهای آبی از رود های محلی گرفته تا امواج دریا را برانید؛ از سویی دیگر شکل تیز آن با زاویه امواج آب یک شکل است و با کاهش نیروی کشش آب بر سطح قایق به شما اجازه قایق رانی ملایم تری می دهد.

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

قایق های تاشوی Hypar (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا