منتظر تبلت جدید بلک‌بری باشید

منابع آگاه اعلام کردند این محصول با نام «پلِی‌بوک» وارد بازار می‌شود و به زودی کاربران می‌توانند به صورت رسمی با آن آشنا شوند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «جان چِن» مدیرعامل بلک‌بری امروز طی کنفرانسی گزارش چهارمین فصل از سال مالی این شرکت کانادایی را منتشر کرد و نشان داد که طی ماه‌های گذشته موفق‌تر از قبل عمل کرده است.

در گزارش بلک‌بری گفته شد این شرکت در فصل مذکور به‌ازای هر سهام خود در تالار بورس ۳ سنت سود کرده است. تحلیلگران مرکز وال‌استریت پیش‌بینی کرده بودند که بلک‌بری در این فصل نمی‌تواند سودی را به دست آورد.

«جان چِن» در صحبت‌های خود گفت بلک‌بری قصد دارد فاز دوم از برنامه مجوزهای خود را عملیاتی کند. بر این اساس شرکای بلک‌بری علاقه زیادی دارند تا با مجوزهای این شرکت گوشی‌های هوشمند اندرویدی تولید کنند و در نتیجه این همکاری‌ها به زودی تبلت بلک‌بری وارد بازار می‌شود.

منتظر تبلت جدید بلک‌بری باشید

علاقه این شرکت برای تولید رایانه لوحی جدید در حالی دنبال می‌شود که سه شرکت تولیدکننده محصولات سخت‌افزاری برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند. شرکت چینی «تی‌سی‌اِل»، شرکت هندی «اوپتیموس» و شرکت اندونزیایی «پی‌تی بی‌بی مِرا پوتی» سه مرکزی هستند که تمایل به ساخت تبلت مذکور دارند.

منتظر تبلت جدید بلک‌بری باشید

چِن در صحبت‌های خود مشخص نکرد کدام یک از این شرکت‌ها رایانه لوحی جدید را می‌سازند. اگر تبلت جدید ساخته شود بلک‌بری می‌تواند توجه بیشتری از کاربران جهانی را به خود جلب کند. این تبلت نرم‌افزارهای شرکت بلک‌بری را در اختیار می‌گیرد.

منابع آگاه اعلام کردند این محصول با نام «پلِی‌بوک» وارد بازار می‌شود. سال ۲۰۱۱ میلادی گفته شده بود که این تبلت سیستم‌عامل «کیو‌.اِن.اکس» را در خود جا داده است که بعدها این سیستم عامل به «بلک‌بری ۱۰» ارتقا یافت.

به هر حال هم‌اکنون تصمیم بر آن شده است که تبلت جدید بلک‌بری با سیستم عامل اندروید روانه بازار شود و هنوز زمان دقیق ورود آن به بازار مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا