با خرید «گلکسی اس۸» اسپیکر رایگان هدیه بگیرید

فروشگاه «کارفون وِرهاوس» اعلام کرد هر کاربری که از یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» یا «گلگسی اس۸ پلاس» را از آن خریداری کند، یک عدد اسپیکر بی‌سیم سامسونگ را هم هدیه می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد پرچمدارهای خود برای نیمه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی را که با نام‌های «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» شناخته می‌شوند امروز بیست‌ونهم مارس معرفی می‌کند.

قرار است همزمان با معرفی رسمی این دو گوشی هوشمند پیش‌فروش آنها هم آغاز شود و البته هنوز اخبار بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

البته از هم‌اکنون اپراتورهای موبایلی در اروپا این دو گوشی هوشمند را در لیست محصولات خود قرار دادند و قیمت آن را مشخص کردند. قیمت پایه برای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» در بازار اروپا ۸۱۵ یورو و برای «گلکسی اس۸ پلاس» نیز ۹۲۵ یورو در نظر گرفته شده است.

با خرید «گلکسی اس۸» اسپیکر رایگان هدیه بگیرید

خبر خوب این است که سامسونگ برای عرضه این دو محصول همکاری‌های نزدیکی را با مراکز عرضه محصولات الکترونیکی انجام داده است تا رضایت کاربران را جلب کند. به عنوان مثال فروشگاه «کارفون وِرهاوس» اعلام کرد هر کاربری که از یکی از دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» یا «گلگسی اس۸ پلاس» را از آن خریداری کند، یک عدد اسپیکر بی‌سیم سامسونگ را هم هدیه می‌گیرد که قیمت این اسپیکر ۱۰۰ پوند است.

این طرح فعلا فقط برای بریتانیا اعلام شده است و البته پیش‌بینی می‌شود دیگر کشورهای اروپایی هم از آن بهره ببرند. به گفته فروشگاه کارفون،‌ این طرح بسیار قابل ملاحظه است و برای دوره زمانی محدود به اجرا درمی‌آید.

البته پیش‌بینی می‌شود دیگر اپراتورهای موبایلی در اروپا هم طرح‌های متفاوتی را برای ارایه خدمات و محصولات رایگان همراه با «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» در نظر گرفته‌اند و سامسونگ از این طریق می‌کوشد سهم بیشتری از بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی را در اختیار بگیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا