منتظر پرچمدار بعدی با نام «اچ‌تی‌سی یو» باشید

«اچ‌تی‌سی یو» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد و تصاویر در نمایشگر آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و برای آن تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۸۳۵ در نظر گرفته شده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «ایوان بلاس» از جمله کارشناسان فناوری محسوب می‌شود که پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌های او در مورد محصولاتی که هنوز وارد بازار نشده‌اند همواره درست از آب درمی‌آید. او در جدیدترین بر خود اعلام کرد پرچمدار بعدی شرکت ا‌چ‌تی‌سی با نام «اچ‌تی‌سی یو» به دست کاربران جهانی می‌رسد.

به گفته این کارشناس فناوری، مدل بزرگتر این گوشی هوشمند با نام «اچ‌تی‌سی یو اولترا» با نمایشگر ۵.۷ اینچی عرضه می‌شود و مدل اصلی با نام «اچ‌تی‌سی یو» به دست کاربران می‌رسد. البته یک مدل سوم برای این خانواده جدید هم در نظر گرفته شده است که «اچ‌تی‌سی یو پِلِی» نام دارد.

«ایوان بلاس» توضیح داد که گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی یو» نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد و تصاویر در نمایشگر آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و برای آن تراشه پرقدرت اسنپدراگون ۸۳۵ در نظر گرفته شده است.

منتظر پرچمدار بعدی با نام «اچ‌تی‌سی یو» باشید

این دستگاه سیستم ویژه‌ای را با نام «اِج سِنس» در خود جا داده است که به کاربران امکان می‌دهد قابلیت‌های گوشی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنند و به عنوان مثال بتوانند سمت راست یا چپ گوشی را برای بخش‌های مورد نیاز خود تنظیم کنند.

این پرچمدار رابط کاربری «سِنس ۹» را در خود جا داده است و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی آن ساخت شرکت سونی در قسمت پشت گوشی وظیفه تصویربرداری را برعهده دارد. حسگر سلفی گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و ساخت شرکت سونی است.

این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود و برای آن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اِس‌دی هم در نظر گرفته شده است. در آخرین خبرها گفته شده است که از اواسط ماه آپریل یعنی حدود یک ماه و نیم دیگر می‌توان این گوشی هوشمند را خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا