جزییات لنز دوگانه دوربین «نوت ۸» مشخص شد

اگرچه «گلکسی نوت ۸» لنز/حسگر دوگانه تصویری را در خود جا داده است، ولی بدنه اصلی دستگاه ضخامت اندکی دارد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی چند هفته اخیر شایعات فراوان در مورد فبلت بعدی سامسونگ موسوم به «گلکسی نوت ۸» منتشر شد و منابع آگاه اعلام کردند این دستگاه موبایلی همراه با لنز دوگانه دوربین به دست کاربران می‌رسد.

هفته گذشته در جریان انتشار برخی خبرها تصاویر اولیه از این گوشی هوشمند منتشر شد که البته در بخش پشتی دستگاه به درستی مشخص نشد لنز دوربین چگونه روی آن قرار می‌گیرد. با این وجود حق امتیازی که سامسونگ امروز در کشور کره به ثبت رساند تا اندازه‌ای شایعات مذکور را مشخص کرد.

جزییات لنز دوگانه دوربین «نوت ۸» مشخص شد

با اخباری که امروز رسانه‌های محلی کره منتشر کردند مشخص شد که اگرچه «گلکسی نوت ۸» لنز/حسگر دوگانه تصویری را در خود جا داده است، ولی بدنه اصلی دستگاه ضخامت اندکی دارد و البته این دوربین می‌تواند به صورت سه‌بعدی نقشه پیرامون خود را شناسایی کند و محاسبات دقیق در مورد فواصل گوشی با فضای پیرامون انجام دهد.

شرکت سامسونگ در این حق امتیاز به طور دقیق اعلام کرد که چگونه دوربین دیجیتالی در نسل جدید گوشی‌های خود را توسعه داده است. با این وجود رسانه‌های خبری می‌گویند این ماژول هنوز برای تولید انبوه آماده نشده است و به همین خاطر احتمالا در دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» آنها را مشاهده نخواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا