عرضه اسکنر و چاپگرهای جدید اپسون توسط مادیران

به گزارش خبرنگار موبنا، اسکنرهای اپسون با وضوح و سرعت اسکن بالا، گزینه‌ای مطمئن برای ثبت اسناد و مدارک و عکس‌های کاربران به شمار می‌رود. در این اسکنرها از تکنولوژی EPSON ReadyScan LED استفاده شده که زمان گرم شدن دستگاه جهت شروع به کار را به حداقل رسانده و این امر موجب مصرف کمتر نرژی …

به گزارش خبرنگار موبنا، اسکنرهای اپسون با وضوح و سرعت اسکن بالا، گزینه‌ای مطمئن برای ثبت اسناد و مدارک و عکس‌های کاربران به شمار می‌رود.
در این اسکنرها از تکنولوژی EPSON ReadyScan LED استفاده شده که زمان گرم شدن دستگاه جهت شروع به کار را به حداقل رسانده و این امر موجب مصرف کمتر نرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و کمک به حفاظت از محیط زیست می‌شود.

تکنولوژی پیشرفته اسکنرهای عکس اپسون، اسکن طیف وسیعی از اسناد، عکس، اسلاید، فیلم و نگاتیو را امکان پذیر کرده است. قابلیت‌های احیای رنگ‌های محو شده در عکس‌های قدیمی، اصلاح نور پس زمینه، ترمیم خراشیدگی، رفع لکه‌های ناشی از گرد و غبار و اثر انگشت در این اسکنرها باعث ثبت لحظات ماندگار با کیفیتی بالا می‌شود.
اسکنرهای بایگانی اپسون با فن‌آوری نوین و پیشرفته، امکان کاهش هزینه‌ها و ارتقاء امر اتوماسیون اداری را به سطحی حرفه‌ای فراهم کرده است.سرعت فوق العاده این اسکنرها به همراه توانایی حجم اسکن بالای روزانه، عملیات بایگانی را سرعت بخشیده است. همچنین قابلیت تقسیم بندی اطلاعات با کمک نرم افزارهای موجود، این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا بدون نیاز به صرف وقت زیاد، عملیات ذخیره و بایگانی اسناد و اطلاعات را در بستری امن سازماندهی می‌کند.
همچنین در این مراسم مادیران از جدیدترین چاپگرهای اپسون که انقلابی در صنعت پرینتر به شمار می‌رود  رونمایی کرد.
چاپگرهای جوهر افشان سری L وM بر خلاف دیگر سیستم‌ها، به مخزن جوهر استاندارد تعبیه شده درون دستگاه مجهز هستند و نیازی به سیستم‌های قابل شارژ ندارند و در صورت استفاده از این چاپگرها علاوه بر چاپی با کیفیت، نیازی به شارژ مخزن جوهر در بازه‌های زمانی کوتاه نخواهد بود.
در این سری از چاپگرها، شارژ مخزن جوهر بسیار سریع، آسان و بدون نشتی و کثیفی، توسط کاربر انجام می‌شود. تکنولوژی هد چاپ Micro Piezo و جوهرهای باکیفیت اپسون، چاپی با کیفیت عالی ارائه می‌دهند.
چاپگرهای سری L و M قیمت مناسبی دارند و مقرون به صرفه هستند و می‌توان از این دستگاه‌ها برای کاربری خانگی و اداری استفاده کرد. بطری‌های جوهر اورجینال اپسون در حجم ۷۰ و ۱۴۰ میلی‌لیتر عرضه شده‌اند و در مقایسه با سایر چاپگرهای جوهرافشان، از تعداد چاپ بیشتری برخوردارند. با وجود بطری‌های حجیم جوهر، هزینه چاپ بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
جوهرهای اورجینال اپسون در بطری‌های مرغوب مجهز به نازل غیرقابل نشت تولید می‌شوند. درپوش محکم این بطری‌ها به خوبی از جوهرهای باقی مانده در آن محافظت می‌کند. هر بطری جوهر اورجینال اپسون در مقایسه با چاپگرهای جوهرافشان دارای کارتریج جوهر، تعداد چاپ بیشتری را به همراه دارد که این امر هزینه چاپ را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.
مادیران جهت سهولت دسترسی و کاهش هزینه کاربری دستگاه‌ها، جوهرهایی با برند میوا تهیه و در دسترس عموم قرار داده است.
کیفیت این جوهرها پس از آزمایش‌های طولانی، مورد تایید متخصصان قرار گرفته است و استفاده از این جوهرها چاپ باکیفیت بالا و ماندگاری طولانی را ارا‌یه می‌دهد. سهولت شارژ مخزن جوهر در این سری از چاپگرها، شارژ مخزن جوهر، بسیار سریع، آسان و بدون نشتی و کثیفی، توسط کاربر امکانپذیر است.
مدل های L800 (چاپ CD/DVD) و L1800  ((A3 مناسب عکاسان حرفه‌ای و صنعتی طراحی و تولید شده و بهترین انتخاب جهت چاپ عکس است.
چاپگرهای مخزن‌دار سری L و M اپسون با گارانتی مادیران به بازار عرضه می‌شوند.
به گزارش موبنا، گروه مادیران که مجموعه‌ای متشکل از دو شرکت خصوصی است، از جمله گروه‌های تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران است؛ این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرد و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیش‌گام تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز به عهده دارد.
مادیران با بیش از ۲۷۰ متخصص مجرب و مهندس، ۲۱ شعبه ویژه استانی و بیش از ۵۰۰ نماینده خدمات پس از فروش در سراسر خاورمیانه دارد و خود را به عنوان بزرگترین سرویس دهنده محصولات مطرح کرده است.
گروه مادیران که مجموعه‌ای متشکل از دو شرکت خصوصی است، از جمله گروه‌های تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران است؛ این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرد و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیش‌گام تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز به عهده دارد.
مادیران با بیش از ۲۷۰ متخصص مجرب و مهندس، ۲۱ شعبه ویژه استانی و بیش از ۵۰۰ نماینده خدمات پس از فروش در سراسر خاورمیانه دارد و خود را به عنوان بزرگترین سرویس دهنده محصولات مطرح کرده است.

دکمه بازگشت به بالا