از تاکسی‌یاب‌های آنلاین تا سفر به آینده تکنولوژی

این روزها با توجه به فرارسیدن عید نوروز و افزایش رفت‌وآمدها و خرید‌های مردم، بحث تاکسی و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی بسیار داغ شده است.

موبنا – در این میان خیلی‌ها که نمی‌توانند باقیمت بالای تاکسی‌های تلفنی و آژانس‌های حمل‌و‌نقل سنتی کنار بیایند، گزینه دیگری به‌اسم تاکسی‌های آنلاین را برای سفرهای درون‌شهری انتخاب می‌کنند. در پرونده ویژه شماره نوروزی ماهنامه تلفن‌همراه نیز به بحث تاکسی‌یاب‌های آنلاین و رمز و راز موفقیت و انتقاداتی که نسبت به آن‌ها بوجود آمده، پرداخته شده است. همچنین در آخرین ماه‌های سال گذشته بحث قطع سیمکارت‌های فاقد هویت مورد توجه قرار گرفته بود که خبرنگار ماهنامه تلفن‌همراه به جزئیات اجرای این طرح پرداخته است. در بخش دیگری از این شماره به جدیدترین فناوری‌های دیجیتال سال جدید اشاره شده است. دیگر بخش‌های خواندنی این شماره شامل پرفروش‌های بازار موبایل، نقد و بررسی جدیدترین گوشی‌های موبایل، برترین اپلیکیشن‌ها برای سفرهای نوروزی و… می‌شود.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین در صورتی که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.
از تاکسی‌یاب‌های آنلاین تا سفر به آینده تکنولوژی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا