با UrbanX دوچرخه ی معمولی خود را تبدیل به دوچرخه ای الکتریکی کنید! (+عکس)

امروز وسیله ای بسیار هیجان انگیز برای طرفداران دوچرخه سواری و ورزشکاران این رشته را معرفی خواهیم کرد که هر فردی به خرید آن ترغیب خواهد شد.

موبنا، رکسانا دانیالی – همان طور که می دانید مدتی است بحث دوچرخه های الکتریکی به میان آمده و استقابل زیادی نیز از این دسته دوچرخه های مدرن دیده شده است. حال استفاده از راهی که بتوان دوچرخه های معمولی را تبدیل به انواع الکتریکی آن ها کرد، جذابیتی دو چندان خواهد داشت. در ادامه این محصول شگفت انگیز که یک چرخ مخصوص دوچرخه های الکتریکی است را معرفی خواهیم کرد.
UrbanX چرخی حرفه ای با قابلیت تبدیل دوچرخه ی معمولی به دوچرخه ی الکتریکی است که در شش سایز مختلف ۲۴″, ۲۶″, ۲۷.۵″, ۲۹″, ۶۵۰c , 700c تولید شده و طوری طراحی شده است که با ۹۹ درصد از دوچرخه های موجود در بازار همخوانی دارد. علاوه بر این هر فردی می تواند این چرخ را به راحتی ظرف کمتر از یک دقیقه بر دوچرخه ی خود نصب کند. استفاده از آلومینیوم درجه ی هواپیما به این چرخ استحکام و دوام مناسبی بخشیده است. چرخ UrbanX مجهز به یک موتور الکتریکی ۲۴۰ و یا ۳۶۰ واتی و همچنین یک باتری یون لیتیم ۳۵۰۰ میلی آمپری است که به شما اجازه ی سواری با حداکثر سرعت ۱۵ مایل در ساعت تا مسافت ۳۰ مایل را می دهد. بسته به قدرت موتور، این سرعت می تواند به ۲۰ مایل در ساعت نیز برسد.
با استفاده از سیستم بلوتوث، می توانید UrbanX را به صورت وایرلس به گوشی هوشمند خود متصل کرده و از طریق اپ مخصوص آن تنظیمات چرخ را تغییر دهید.
چرخ الکتریکی UrbanX، به قیمت ۲۹۹ و ۳۹۹ دلار قابل خریداری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا