عرضه نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان به قیمت ۱۶۵۰ دلار (عکس)

کاربران به جای آنکه یک گزینه برای انتخاب بند ساعت را در اختیار داشته باشند، می‌توانند همه بخش‌های مختلف آن از جمله ماژول اصلی، قاب، بند، و حتی قفل بند را بر اساس سلیقه خود عوض کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی تا کنون سه ساعت مچی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل «اندروید ویِر» روانه بازار شد: «ال‌جی واچ استایل»، «ال‌جی واچ اسپورت» و «هوواوی واچ ۲».

این سه ساعت مچی هوشمند به گونه‌ای طراحی شدند تا تمام قابلیت‌ها و امکانات سیستم عامل پیشرفته «اندروید ویِر ۲.۰» را به نمایش بگذارند. ولی هم‌اکنون یک ساعت جدید عرضه شده است که محصول مشترک دو شرکت «اینتل» و «تَگ هویِر» محسوب می‌شود که البته برای خرید آن باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

عرضه نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان به قیمت ۱۶۵۰ دلار (عکس)

این ساعت مچی هوشمند «تَگ هویِر کانکتِد مُدولار ۴۵» نامگذاری شده است که با قیمت ۱۶۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد. اگرچه این قیمت برای یک دستگاه ساعت مچی هوشمند بسیار گران به نظر می‌رسد و از نظر کارشناسان پرداخت چنین هزینه‌ای برای این ساعت مچی قابل قبول نیست، ولی در واقع می‌توان از این محصول به عنوان یک مچبند زینتی وابسته به خانواده جواهرات یاد کرد.

این ساعت هوشمند پردازنده «اتم زد۳۴اکس‌اکس» را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی و سیستم عامل «اندروید ویِر ۲.۰» اشاره کرد. این ساعت مچی هوشمند شکل ظاهری زیبایی دارد و کاربر پیش از آنکه محصول یاد شده را خریداری کند، می‌تواند روی سایت اینترنتی شرکت «تَگ هویِر» تغییرات لازم را روی آن اعمال کند تا در نهایت یک ساعت مچی مطابق با سلیقه شخصی خود را در اختیار داشته باشد.

عرضه نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان به قیمت ۱۶۵۰ دلار (عکس)

کاربران به جای آنکه یک گزینه برای انتخاب بند ساعت را در اختیار داشته باشند، می‌توانند همه بخش‌های مختلف آن از جمله ماژول اصلی، قاب، بند، و حتی قفل بند را بر اساس سلیقه خود عوض کنند. پایه این ساعت هوشمند بر اساس سیستم «موتو مِیکِر» شرکت موتورولا طراحی شده است و از این محصول می‌توان به عنوان نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان یاد کرد.

عرضه نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان به قیمت ۱۶۵۰ دلار (عکس)

قابلیت‌های مختلف این ساعت هوشمند که می‌توانند با نیازهای کاربر سازگار شوند بسیار زیاد هستند و علاوه بر آن شرکت هویِر اعلام کرده است که «کانکتد مدولار ۴۵» می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت را برای کاربران به همراه بیاورد. برای این ساعت مچی باتری ۴۱۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است که با هر بار شارژ می‌تواند معادل ۲۵ ساعت انرژی را در خود نگه دارد.

عرضه نخستین ساعت هوشمند پازلی جهان به قیمت ۱۶۵۰ دلار (عکس)

این ساعت هوشمند نمایشگر ۱.۳۹ اینچی را شامل می‌شود که روی آن یک لایه یاقوت به کار رفته است تا صفحه ساعت ضدضربه شود. از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌تواند به گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، گیرنده کوتاه‌برد ان‌اف‌سی و سیستم پرداخت موبایلی «اندروید پِی» اشاره کرد.

این ساعت هوشمند به صورت ضدآب ساخته شده است و قیمت پایه آن روی سایت اینترنتی شرکت هویِر از ۱۶۵۰ دلار آغاز می‌شود که البته بسته به قابلیت‌ها و امکانات به کار رفته در آن می‌تواند تا ۶۷۵۰ دلار هم افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا