زندگی خود را با این ابزارها امن کنید! (+عکس)

در دنیای پیشرفته امروز، امنیت اطلاعات را باید بسیار جدی گرفت؛ در کنار امنیت فیزیکی در خانه و محل کار، امنیت اطلاعات شخصی مثل رمز های شخصی و اطلاعات کارت های بانکی نیز بسیار حائز اهمیت است، از آن جایی که هکر ها و دزد های مجازی هرروز روش جدیدی برای دزدی و کش رفتن اطلاعات پیدا می کنند.

موبنا، پوریا غلامحسینی – شاید شما نیز در مورد اشتباهات متعدد بسیاری از کاربران در ذخیره کردن اطلاعات شخصی شان شنیده باشید؛ از جمله استفاده کردن یک رمز عبور برای حساب های کاربری متفاوت. ما برای شما لیستی از ابزارهای کاربردی تهیه کرده ایم که می تواند در حفظ امنیت اطلاعات و حریم شخصی شما مفید واقع شود.

 

Qkey

Qkey یک فلش مموری است که می تواند اطلاعاتی که نمی خواهید به دست های اشتباه بیافتد را در مکانی امن نگاه دارد. می توانید این فلش را به کامپیوتر خود متصل کرده و به اطلاعات حساس خود دسترسی داشته باشید. این فلش هوشمند از همان تکنولوژی استفاده میکند که در کارت های اعتباری رایج بین المللی مانند ویزا و مسترکارد استفاده شده است و رمزگذاری آن از درجه نظامی است. برای دسترسی به اطلاعات، این فلش مموری یک گاوصندوق امن مجازی دارد که با رمز محافظت می شود. توزیع آن از ماه ژوئن ۲۰۱۷ آغاز شده و قیمت آن ۹۹ دلار است.

نوشته های مشابه

سرویس های ذخیره رمز Last Pass و ۱Password
زندگی خود را با این ابزارها امن کنید! (+عکس)

زندگی خود را با این ابزارها امن کنید! (+عکس)
استفاده از اثر انگشت برای باز شدن برنامه Last Pass

 

این دو نام سرویس های امنیت با رمز هستند که میتوانند رمز های شما در در محیط امنی ذخیره کرده و آن ها را از طریق اپ هایشان در تلفن همراه در دسترس قرار دهند؛ همچنین از آن جایی که احتمال فراموش شدن رمز های طولانی و پیچیده متعدد وجود دارد، این برنامه ها هر رمز مربوط به حساب کاربری را حفظ کرده و به شما ارائه می دهند. برنامه Last Pass را میتوان بدون هزینه یا با هزینه ۱ دلار در ماه و برنامه ۱Password را با ۳.۹۹ دلار در ماه میتوان استفاده کرد.


قفل هوشمند سفری “داگ اند بون”

این قفل هوشمند دقیقا همان چیزی است که نامش نشان می دهد. این قفل هوشمند که برای امنیت چمدان ها در سفر طراحی شده است، از راه دور توسط تلفن همراه کنترل می شود و خطر گم شدن کلید قفل های سفری را از بین می برد؛ باز شدن آن توسط برنامه اش در گوشی تلفن همراه صورت میگیرد و حتی می توانید در برنامه از مکان قفل باخبر شده یا آن را دنبال کنید. ورژن اندروید و Ios این برنامه در کنار صفحه اینترنت آن موجود است.


ایمیل امنیتی پروتون

پروتون میل نام یک سرویس ایمیل با امنیت بالا، واقع در کشور سوئیس است. این سرویس از رمزگذاری انتها به انتها استفاده می کند؛ بدین معنا که جز شما و مخاطب ایمیلتان، شخص دیگری قادر به مشاهده یا دسترسی به پیام شما را نخواهد داشت. داشتن محیط کاربری آسان و صندوق دریافت پیشرفته، رمزگذاری انتها به انتها و قرار گرفتن سرور های این سرویس در سوئیس –که این اطمینان را حاصل میکند که تمام اطلاعات ایمیل های شما تحت قوانین سخت حریم شخصی این کشور محافظت می شوند – پروتون میل را به یکی از امن ترین سرویس های جهان تبدیل کرده است که هم در صفحه اینترنت و هم بر روی برنامه های اندروید و iOS آن قابل دسترسی است.


پیام رسان خصوصی سیگنال

سیگنال نام پیام رسان امنی است که مانند هر پیام رسان دیگری کار میکند؛ میتوان در آن پیام فرستاد، تماس اینترنتی کاملا رایگان برقرار کرد یا تصویر و فیلم به اشتراک گذاشت؛ با این تفاوت که تمام اطلاعات شما تحت کاملا محرمانه و فقط توسط شما قابل دسترسی هستند. این برنامه پیام رسان را میتوان برای سیستم عامل های اندروید یا Ios دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا