یک‌سوم جوانان با گوشی هوشمند پرداخت‌های مالی را انجام می‌دهند

در بررسی‌های جدید مشخص شد ۵۶ درصد کاربران مطلع هستند که می‌توانند از طریق گوشی هوشمند خود پرداخت‌های مربوطه را انجام دهند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، میزان درآمدهای اپل از سرویس نقل و انتقال مالی «اپل پِی» در فصل نخست سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰۰ درصدی را تجربه کرد. با توجه به اینکه در هر نقل و انتقال مالی اپل سود اندکی را برای خود لحاظ می‌کند، این میزان رشد برای شرکت مذکور بسیار پردرآمد بوده است.

به جز سرویس «اپل پِی»، دیگر خدمات پرداخت موبایلی نیز مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته‌اند. «اسکات بلوم» مدیر مرکز خدمات شرکت «توتال مرچنت» اعلام کرد نوجوانان و جوانان بیشترین مخاطبان سرویس‌های پرداخت موبایلی محسوب می‌شوند.

او گفت در حال حاضر یک‌چهارم جمعیت آمریکا را جوانان تشکیل می‌دهند و پیش‌بینی می‌شود این افراد باعث خواهند شد در آینده نه چندان دور کارت‌های اعتباری منسوخ شوند و کیف پول موبایلی جایگزین آن شود.

یک‌سوم جوانان با گوشی هوشمند پرداخت‌های مالی را انجام می‌دهند
Olimpicshop

البته طبق روال طی شده در سال‌های گذشته، زمانی که فناوری جدید روی کار می‌آید بسیاری از افراد همچنان ترجیح می‌دهند فناوری قدیمی‌تر که با آن کار کرده‌اند و احساس راحتی بیشتری دارند را مورد استفاده قرار دهند. بر اساس آخرین نسخه گزارش «بررسی پرداخت‌های دیجیتالی کاربران آمریکایی» که توسط مرکز «اَکسِنچر»، کاربران جهانی همچنان تمرکز ویژه بر سرویس‌های قدیمی پرداخت مالی دارند و خدمات پرداخت دیجیتالی بین آنها مرسوم است. با این وجود

مرکز اکسنچر در گزارش خود توضیح داد سه عامل اصلی در عرصه پرداخت‌های موبایلی اثرگذار هستند. نخست آنکه این نوع پرداخت‌ها در آینده نه چندان دور به روش اصلی تبادلات مالی در سراسر جهان تبدیل می‌شود. دوم اینکه بیشتر کاربران به سیستم‌های پرداخت دیجیتالی اعتماد دارند و کارت‌های اعتباری دیجیتالی خود را در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌دهند. سوم اینکه نوجوانان و جوانان بزرگترین گروه مخاطبان پرداخت‌های موبایلی را تشکیل می‌دهند و ۳۵ درصد این افراد از گوشی هوشمند خود برای انجام پرداخت‌های آنلاین استفاه می‌کنند که این رقم برای دیگر گروه‌های سنی ۲۳ درصد گزارش شده است.

دکمه بازگشت به بالا