این فصل بازی‌های لیگ برتر را زنده روی فیسبوک تماشا کنید

فیسبوک بر اساس قرارداد جدیدی که با شرکت‌های رسانه‌ای منعقد کرده است از این فصل بازی‌های اصلی لینگ برتر فوتبال آمریکا را به صورت زنده و مستقیم برای مشترکان خود پخش می‌کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – آمریکایی‌های علاقمند به ورزش فوتبال به زودی می‌توانند بازی‌های مربوط به باشگاه‌های مورد علاقه خود را از این فصل به صورت زنده و مستقیم روی فیسبوک تماشا کنند.

این شبکه اجتماعی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد همکاری‌هایی را با شرکت «یونی‌ویژِن» آغاز کرده است تا به موجب آن ۲۲ بازی اصلی این فصل لیگ برتر فوتبال آمریکا را به صورت زنده پخش کند. این بازی‌ها به زبان انگلیسی پخش می‌شوند و کاربران می‌توانند روی صفحه اختصاصی «یونی‌ویژِن دیپورتس» در شبکه اجتماعی فیسبوک آنها را تماشا کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، نخستین بازی فوتبال در تاریخ ۱۸ مارس بین دو باشگاه «شیکاگو فایِر» و «آتلانتا یونایتد» به صورت مستقیم روی شبکه اجتماعی فیسبوک پخش می‌شود.

لازم به ذکر است شرکت «اِم‌اِل‌اِس» نیز بر اساس قراردادی که با فیسبوک منعقد کرده است، مسابقات ورزشی را به صورت مستقیم روی فیسبوک پخش می‌کند و البته قرار است در نخستین گام بازی‌های فوتبال باشگاهی را به صورت زنده برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد.

این فصل بازی‌های لیگ برتر را زنده روی فیسبوک تماشا کنید
Facebook logos are pictured on the screens of a smartphone (R), and a laptop computer, in central London on November 21, 2016.
Facebook on Monday became the latest US tech giant to announce new investment in Britain with hundreds of extra jobs but hinted its success depended on skilled migration after Britain leaves the European Union. The premier social network underlined London’s status as a global technology hub at a British company bosses’ summit where Prime Minister Theresa May sought to allay business concerns about Brexit. / AFP PHOTO / Justin TALLIS

شرکت فیسبوک همچنین قرارداد دیگری با «یونی‌ویژِن» منعقد کرده است تا به موجب آن ۴۶ بازی فوتبال مربوط به لیگ «لیگا اِم‌اکس» مکزیک هم به صورت مستقیم به نمایش درآید. سه شرکت فیسبوک، یونی‌ویژِن و اِم‌اِل‌اِس بر اساس همکاری‌های خود در نظر دارند پخش مستقیم بازی‌های ورزشی را روی دستگاه‌های موبایلی آسان کنند.

فیسبوک که هم‌اکنون با بیش از ۱.۸ میلیارد مشترک فعال بزرگترین شبکه اجتماعی جهان محسوب می‌شود تصمیم دارد قراردادهای مشابه را با دیگر شرکت‌های رسانه‌ای در نقاط مختلف جهان منعقد کند تا امکان تماشای بازی‌های مهم ورزشی به صورت زنده برای مشترکان فراهم شود.

«دان رید» مدیر همکاری‌های ورزشی جهانی فیسبوک با انتشار بیانیه‌ای گفت: «حتی اگر کاربران داخل استادیوم نباشند، می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را به صورت مستقیم روی فیسبوک تماشا کنند و به صورت همزمان با مجموع هواداران تیم خود در ارتباط باشند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا