احتمال رد افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران

سیدحسن هفده‌تن، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که هیات وزیران چه زمانی مصوبه افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران را پس از گذشت سه ماه ابلاغ خواهد کرد، اظهار داشت: احتمال اینکه این مصوبه در هیات وزیران تصویب نشود، هم وجود دارد. وی …

سیدحسن هفده‌تن، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که هیات وزیران چه زمانی مصوبه افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران را پس از گذشت سه ماه ابلاغ خواهد کرد، اظهار داشت: احتمال اینکه این مصوبه در هیات وزیران تصویب نشود، هم وجود دارد.

وی افزود:‌ این مصوبه یا به طور کامل تصویب خواهد شد و یا اینکه رد می‌شود بنابراین باید دید هیات وزیران چه تصمیمی خواهند گرفت.

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پیگیری‌ها از سوی ربیعی برای تصویب حق مسکن ۴۰ هزار تومانی ادامه دارد، گفت: حداقل دستمزد فراتر از انتظار تصویب شد و با توجه به روند نزولی تورم کمک هزینه‌ها و سایر مزایا با دشواری توافق شد. پیش از این علی ربیعی بر پیگیری فوری تصویب افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگری در هیئت دولت خبر داده بود اما در روزهای باقی مانده کارگر خبری از این مصوبه نیست.

بر اساس این گزارش، این مصوبه ۳۰ دی ماه در شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی به تصویب رسید اما وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مصوبه را در اسفند ماه به دولت ارسال کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا