تیندر برای پولدارها و مشهورها اپلیکیشن مجزا عرضه می‌کند

این سرویس به جای آنکه به عنوان یک اپلیکیشن مجزا عرضه شود، در قالب بخشی از ابزار کنونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – تیندر یک اپلیکیشن موبایلی مشهور است که مبتنی بر فیسبوک، در زمینه‌ جست‌وجوهای اینترنتی اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای برقراری ارتباط و گفت‌وگوهای مجازی قابلیت‌های مختلف را در اختیار مشترکان می‌گذارد. شرکت توسعه دهنده تیندِر هم‌اکنون در حال آزمایش نسخه ویژه‌ای از این اپلیکیشن است که با نام «تیندِر سِلِکت» شناخته می‌شود و قرار است فقط در اختیار گروه ویژه‌ای کاربران تاثیرگذار تیندر از جمله ثروتمندان، افراد مشهور، افراد موفق و … قرار بگیرد.

بر اساس گزارش‌های اولیه گفته می‌شود که این سرویس به جای آنکه به عنوان یک اپلیکیشن مجزا عرضه شود، در قالب بخشی از ابزار کنونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر زمان که کاربر دعوت شود، می‌تواند برای او فعال گردد.

کاربرانی که در اپلیکیشن تیندر عضو بخش «سِلِکت» می‌شوند می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و البته به صورت همزمان با کاربران عادی تیندر هم در ارتباط باشند.

تیندر برای پولدارها و مشهورها اپلیکیشن مجزا عرضه می‌کند

به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، تیندر این قابلیت را راه‌اندازی کرده است تا جمع بیشتری از افراد سرشناس را به سمت خود بکشاند. این کمپانی معتقد است که افراد مشهور و سرشناس برای حضور در اپلیکیشن تیندر با مشکل مواجه می‌شوند و تعدد کاربران عمومی در صفحات آنها باعث بروز مشکلات فراوان شده است.

«سین راد» مدیرعامل شرکت تیندر در این خصوص گفت: «این اتفاق باعث می‌شود افراد مشهور به صورت متفاوت از تیندر استفاده کنند». با توجه به اخباری که منابع آگاه منتشر کردند به نظر می‌رسد این شرکت هم‌اکنون گام‌های فراتری برمی‌دارد و قصد دارد به افراد سرشناس و پولدار کمک کند تا بتوانند ارتباط نزدیک‌تر و بهتری با یکدیگر داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا