سامسونگ بزرگترین خرید تاریخ فعالیت‌های خود را انجام داد

سامسونگ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد «شرکت صنایع بین‌المللی هارمان» را به قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کرده است تا بزرگترین خرید در تاریخ فعالیت‌های خود را انجام دهد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ که از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود همچنان تمایل به خرید شرکت‌های کوچک دارد تا در زمینه‌های مختلف بستر لازم برای رشد و پیشرفت بیشتر را فراهم کند.

سامسونگ نوامبر گذشته برای نخستین بار اعلام کرد که تصمیم دارد شرکت «صنایع بین‌المللی هارمان» را به قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کند و امروز با انتشار بیانیه رسمی تایید شد که واگذاری مذکور به صورت کامل انجام شده است.

سامسونگ بزرگترین خرید تاریخ فعالیت‌های خود را انجام داد

«دینِش پالیوال» مدیرعامل شرکت هارمان در این خصوص گفت:‌ «سامسونگ باعث می‌شود شرکت هارمان در مقیاس بزرگتر، با پلتفرم کاربردی‌تر و مبتنی بر فناوری‌های بهتر رشد خود را تسریع کند و باعث شود ما در عرصه خودرو، سیستم‌های هوشمند صوتی و فناوری‌های متصل به اینترنت پیش‌رو باشیم …. سامسونگ و هارمان آینده فناوری‌های مرتبط با عرصه خودرو را تعریف می‌کنند».

برای یادآوری بهتر در این زمینه بد نیست بدانید شرکت مذکور برند «هارمان کاردون» را زیر مجموعه خود قرار داده است و از دیگر شرکت‌هایی که تحت مدیریت آن فعالیت می‌کنند می‌توان به «اینفینیتی»، «جِی‌بی‌اِل»، «لِکسیکُن» و «مارک لِوینسون» اشاره کرد.

سامسونگ بزرگترین خرید تاریخ فعالیت‌های خود را انجام داد

البته باید توجه داشت فعالیت‌های سامسونگ در این زمینه در مقایسه با گوگل و خدمات آن از جمله «اندروی اوتو» و «وِیمو» و همچنین فعالیت‌های مشابه اپل از جمله «کارپِلِی» و «پراجکت تایتان» کاملا متفاوت است. سامسونگ با این خرید جدید همچنین می‌تواند در زمینه لوازم خانگی هوشمند و دستگاه های متصل به اینترنت پیشرفت بیشتری بکند. شرکت هارمان که هم‌اکنون حدود ۳۰ هزار کارمند دارد، به فعالیت‌های خود به عنوان یک شعبه مستقل ادامه می‌دهد و با همین نام محصولات خود را عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا