پاوربانک جدید ۹ برابر سریع‌تر از شارژرهای معمول (+عکس)

این ابزار کاربردی فقط برای گوشی‌های هوشمند ساخته نشده است و می‌تواند با انواع دیگر دستگاه‌های موبایلی هم سازگاری داشته باشد و آنها را ۹ برابر سریع‌تر شارژرهای معمولی شارژ کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – حتما برای شما هم پیش آمده است که ساعت‌ها یک گوشه منتظر بنشینید تا باتری گوشی هوشمندتان شارژ شود و بتوانید از آن استفاده کنید. اگرچه فناوری در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های قابل ملاحظه را پیش روی خود دیده است، ولی باتری‌های موبایلی نسبت به یک دهه قبل ارتقا چندانی نیافته‌اند و سرعت توسعه آنها اندک بوده است. با این وجود یک محصول جدید به نام «نیفتی سی پاورپاد باتری پَک» وارد بازار شده است تا همه باورهای شما در مورد باتری‌های موبایلی تغییر کند.

پاوربانک جدید ۹ برابر سریع‌تر از شارژرهای معمول (+عکس)

با «نیفتی پاورپاد» که ۵۰ دلار قیمت دارد به راحتی می‌تواند دستگاه موبایلی خود را سریع‌تر از آنچه که ممکن است شارژ کنید. این ابزار کوچک و همراه در اصل یک پاوربانک محسوب می‌شود که به گوشی هوشمند متصل می‌شود و نسبت به شارژرهای معمولی شش برابر سریع‌تر عمل می‌کند. البته این ابزار کاربردی فقط برای گوشی‌های هوشمند ساخته نشده است و می‌تواند با انواع دیگر دستگاه‌های موبایلی هم سازگاری داشته باشد و آنها را ۹ برابر سریع‌تر شارژرهای معمولی شارژ کند.

پاوربانک جدید ۹ برابر سریع‌تر از شارژرهای معمول (+عکس)

این دستگاه فقط مبتنی بر ورودی‌های معمول یو‌اس‌بی کار نمی‌کند. شما با این ابزار موبایلی و کاربردی می‌توانید به جز ورودی معمول و قدیمی یواس‌بی، نسل جدید آن که با نام «یواس‌بی تایپ سی» شناخته می‌شود را هم در اختیار داشته باشید تا سرعت اتصال بیشتر شود. این مسئله به آن معنی خواهد بود که با این پاوربانک کوچک حتی می‌توانید آخرین مدل لپ‌تاپ «مک‌بوک پرو» که بهترین کامپیوتر همراه اپل محسوب می‌شود و مبتنی بر ورودی «یواس‌بی تایپ سی» ساخته شده است را هم شارژ کنید.

اگر این پاوربانک را مورد استفاده قرار دهید مطمئن خواهید شد که نیاز شما به همه ابزارهای مشابه برطرف می‌شود و نکته مهم این است که این ابزار کوچک و کاربردی با قیمت ۵۰ دلار عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا