از کمپانی ساعت سازی دیترویت تا مدل M1-Woodward (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – حال برای آن دسته از افرادی که مایل اند میان ساعت مچی و خودروی شخصیشان نوعی تناسب ماهرانه برقرار شود، مدل M1-Woodward شرکت دیترویت همان چیزی است که دنبالش هستید.
این کمپانی که به اختصار DWC نامیده می شود، توسط Patrick Ayoubو همسرش بنیان گذاری شده است. اما نکته ی جالب در مورد این فرد، سابقه ی حضور وی به عنوان جزئی از تیم طراحی بی ام و زد ۱ است. پس از فعالیت در کمپانی بی ام و، Patrick Ayoub در شرکت خودروسازی اسپانیایی سیات و شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن نیز مشغول به کار شد. از این رو به خوبی با دنیای خودرو آشنایی داشته و تجربه ی مناسبی از زیر و بم های روند طراحی کسب کرده است. به همین دلیل این دو نفر تصمیم به تاسیس کمپانی ساعت سازی منحصر به فرد خود گرفتند و نام آن را دیترویت نهادند.
مدل ام ۱- وودوارد، به احترام خیابان وودوارد در دیترویت نام گذاری شده است. اگر نگاهی به پشت ساعت بندازید، علامتی حکاکی شده به شکل M -1 خواهید دید که نمادی از علامت معروف در دیترویت است. در نتیجه برخی از میراث دیترویت را می توان در این ساعت مشاهده کرد به علاوه ی آن که از ظاهری فوق العاده ای نیز برخوردار است. این ساعت مجهز به بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ است که جلوه ای خاص و استحکامی مناسب به آن بخشیده است. صفحه ی آبی همراه با سه گاه سنج و پنجره ای مخصوص نشان دادن تاریخ، ظاهر کاملا متفاوتی برای مشتری های سخت گیر به ارمغان آورده است. سیستم حرکتی و چرخ دنده های به کار رفته در ساخت ساعت نیز با دوام و دقیق بوده و در عین حال امکان خریدی مقرون به صرفه را در اختیار مشتری قرار داده اند.
ساعت ام ۱- وودوارد ساخت کمپانی دیترویت، ۱۸۵۰ دلار قیمت دارد.

خروج از نسخه موبایل