بطری های چند بار مصرف فوق باریک مخصوص نوشیدن آب! (+عکس)

امروز به سراغ یکی دیگر از محصولات نوآورانه ای خواهیم رفت که نتیجه ی تلاش مداوم و همچنین دقت بالا است. memobottle عنوانی است که برای این خلاقیت در نظر گرفته شده و هدف آن کمک به کره ی زمین با پر کردن جای بطری های پلاستیکی خواهد بود.

موبنا، رکسانا دانیالی – به روشی بسیار زیبا و منحصر به فرد، این بطری های متفاوت می توانند توجه مردم را به خود جلب و استفاده از بطری های پلاستیکی را محدود کنند. Memobottle در دو نوع A5 و A6 تولید شده است که در ادامه به معرفی این دو محصول می پردازیم.


+ A5
A5 درست شبیه یک برگ کاغذ است. هنگامی که پر باشد، ابعادی معادل کاغذ A5 داشته و می تواند به راحتی داخل کیف شما، لا به لای کاغذ ها، کتاب ها و یا کنار لپ تاپ تان قرار گیرد. این محصول مبتکرانه ۲۹ دلار قیمت و از نظر اندازه ۹.۵۷ در ۵.۸ در ۱.۱۸ اینچ ابعاد دارد. جنس بطری ها پلاستیکی و عاری از مواد مضر به حجم ۷۵۰ میلی لیتر است. این بطری ها که اساسا تایوانی هستند، قابل استفاده ی مجدد بوده و نسبت به یخ زدگی و همچنین حرارت تا دمای ۷۰ درجه ی سانتی گراد، مقاوم اند.

 


+ A6
این نمونه نیز همانند A5، شما را به یاد یک برگ کاغذ می اندازد اما از نظر اندازه مشابه کاغذ A6 است. A6 را نیز به راحتی می توانید همراه خود هر جا که هستید، حمل کنید. حتی حمل آن از A5 هم راحت تر است چرا که ابعاد کوچک تری دارد؛ ۷.۶۸ در ۴.۴۱ در ۱.۱۸ اینچ. این محصول پلاستیکی و فاقد مواد مضر، ظرفیت ۳۷۵ میلی لیتر آب را خواهد داشت و نسبت به یخ زدن و همینطور حرارت تا دمای ۷۰ درجه ی سانتی گراد، مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. A6، ۲۶ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا