فهرست بهترین دوربین‌های امنیتی(+عکس)

در اینجا لیست بهترین دوربین‌های دیجیتالی امنیتی آورده شده است که با نصب هر کدام از آنها می‌توانید آرامش و ایمنی را برای خود به همراه بیاورید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اغلب ما هر روز به واسطه رفتن به محل کار یا تحصیل مجبور می‌شویم برای مدت طولانی منزل خود را تنها بگذاریم و در بسیار از موارد، مسایل ایمنی را هم برای آن رعایت نمی‌کنیم. حتی زمانی که در خانه هم به‌سر می‌بریم امکان اینکه بتوانیم به همه نقاط آن سر بزنیم و از امنیت کامل خانه باخبر شویم وجود ندارد. با این توضیحات یک دوربین امنیتی کوچک می‌تواند همه این نگرانی‌ها را از بین ببرد.

این دوربین‌ها می‌توانند محیط پیرامون خود را به دقت زیرنظر بگیرند و همه تصاویر را ذخیره کنند. زمانی که برای مدت طولانی به ماموریت‌های کاری می‌روید به کمک همین دوربین‌ها می‌توانید از امنیت و سلامت اعضای خانواده خود اطمینان حاصل کنید و جلوی بروز هرگونه مشکل را بگیرید. چه در اتاق دیگر مستقر باشید یا برای مسافرت به کشور خارجی سفر کرده باشید، این دوربین‌ها می‌توانند همه نگرانی‌های شما را برطرف کنند.

در اینجا لیست بهترین دوربین‌های دیجیتالی امنیتی آورده شده است که با نصب هر کدام از آنها می‌توانید آرامش و ایمنی را برای خود به همراه بیاورید.

دوربین امنیتی D-Link Day & Night DCS-932L

نوشته های مشابه

این دوربین دیجیتالی که قادر است تصاویر باکیفیتی را ذخیره کند، قیمت ارزانی دارد و به همین خاطر مورد توجه کاربران و کارشناسان جهانی قرار گرفته است. برای این دوربین امنیتی سیستم دید در شب در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به قابلیت تشخیص صدا و حرکات در محیط پیرامون اشاره کرد.

این دوربین دیجیتالی با اپلیکیشن‌های مختلف کار می‌کند و نحوه استفاده از آن بسیار آسان است. قیمت این دوربین ۴۰ دلار است.

۱

 

دوربین امنیتی Reolink RLC-410

مکانیسم تعریف شده برای این دوربین دیجیتالی شبیه به یک وبکم است که در عین حال همه قابلیت‌های مربوط به دوربین‌های امنیتی را شامل می‌شود.

این دوربین دیجیتالی نسبت به قیمت ارزان خود قابلیت‌های ویژه ارایه می‌دهد و از مهم‌ترین مشخصه‌های آن می‌توان سازگاری با آب و هوای نامساعد، ارسال گزارش‌های روزانه از طریق پست الکترونیکی، تشخیص هر نوع حرکت در محیط پیرامون، و ارسال گزارش مربوط به تغییر نور در محیط اشاره کرد. قیمت این دوربین دیجیتالی ۷۵ دلار است.

۲

 

دوربین امنیتی Blink

این دوربین امنیتی می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ پیکسل ذخیره کند که البته باید گفت کیفیت تصاویر در آن بسیار قابل قبول است. قیمت ارزان این دوربین به شما امکان می‌دهد چند دستگاه از آن را در منزل یا محل کار خود نصب کنید و آنها را به یکدیگر متصل کنید.

این دوربین امنیتی به باتری پردوام هم مجهز شده است تا حتی به صورت بی‌سیم هم کار کند و امکان نصب آن در اتاق‌های مختلف به راحتی وجود دارد. تنها مشکل دوربین مذکور این است که سیستم دید در شب ندارد و البته کوچک‌ترین حرکات را هم به خوبی تشخیص می‌دهد. قیمت این دستگاه ۹۹ دلار است.

۳

 

دوربین امنیتی Belkin Netcam HD

در نگاه اول به نظر می‌رسد این محصول یک دوربین امنیتی استاندارد مبتنی بر وب باشد و با تحلیل بیشتر درمیابیم که امکانات آن بسیار پیشرفته‌تر است. این دوربین امنیتی قادر است به صورت بی‌سیم به دیگر دوربین‌ها متصل شود و ضمن داشتن قیمت ارزان، امکانات پیشرفته‌ای را در اختیار شما بگذارد.

دوربین امنیتی جدید سیستم دید در شب دارد، حرکات را به خوبی تشخیص می‌دهد و برای آن حسگر نور محیط هم در نظر گرفته شده است. این دوربین با قیمت ۹۹ دلار فروخته می‌شود.

۴

 

دوربین امنیتی Nest

این دوربین امنیتی را یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گوگل تولید می‌کند و برای آن امکان تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. شکل ظاهری این دوربین امنیتی زیبا است و امکانات آن را می‌توان قابل قبول دانست.

این دوربین امنیتی به حسگر تشخیص حرکات در محیط مجهز شده است و با دیگر امکانات خود به قیمت ۱۷۹ دلار فروخته می‌شود.

۵

 

دوربین امنیتی Canary All-In-One

این محصول بیش از یک دوربین امنیتی است و آن را می‌توان یک نگهبان بادقت برای خانه معرفی کرد. این دوربین دیجیتالی قابلیت ذخیره تصاویر با کیفیت HD را دارد و برای آن سیستم هشدار دهنده در نظر گرفته شده است.

این دوربین زمانی که هرگونه حرکت مشکوک، نور اضافی یا … را تشخیص دهد به صورت خودکار پیام‌های هشدار دهنده را ارسال می‌کند و حتی می‌تواند با مرکز پلیس هم در ارتباط باشد. قیمت این دوربین ۱۸۷ دلار است.

۶

 

دوربین امنیتی Netgear Arlo Q

این دوربین امنیتی به شما امکان می‌دهد هنگام مشاهده تصاویر ذخیره شده تمام صداهای محیط را بشنوید. آنچه که Q را از دیگر دوربین‌های امنیتی مجزا می‌کند این است که می‌توانید سیستم امنیتی آن را بر اساس نیاز خود برنامه‌ریزی کنید و در صورت تمایل آن را در حالت فوق‌امنیتی قرار دهید.

این دوربین امنیتی از طریق شبکه اختصاصی به رایانه و دیگر دوربین‌های موجود در محل زندگی یا کار شما متصل می‌شود و برای آن گیرنده ماهواره‌ای GPS هم در نظر گرفته شده است. این دوربین امنیتی با قیمت ۱۹۳ دلار به فروش می‌رسد.

۷

 

دوربین امنیتی Logitech Logi Circle

این دوربین امنیتی به باتری پرقدرت مجهز شده است و به همین خاطر به راحتی می‌توانید آن را در هر نقطه که می‌خواهید نصب کنید. سیستم هشدار دهنده دوربین مذکور پس از شناسایی هرگونه حرکت اضافی فعال می‌شود و به صورت لحظه به لحظه با شما در تماس است.

این دوربین می‌تواند تصاویر را ویدیویی را حتی در تاریک‌ترین لحظات با کمترین نور هم ذخیره کند و به صورت ۲۴ ساعته فعال باشد. دوربین مذکور به شرکت بی‌سیم Wi-Fi متصل می‌شود و قیمت آن ۱۹۸ دلار است.

۸

 

دوربین امنیتی Skybell

برای این دوربین امنیتی امکان تصویربرداری با کیفیت HD در نظر گرفته شده است و کوچک‌ترین اتفاقی که در محیط پیرامون رخ می‌دهد از چشمان تیزبین این دوربین دور نخواهد بود. این دوربین دیجیتالی نسبت به قیمت خود امکانات بسیار پیشرفته‌ای دارد.

برای این محصول سیستم اتصال به لوازم خانه‌های هوشمند در نظر گرفته شده است و به شما امکان می‌دهد به صورت بی‌سیم در طول شبانه‌روز با آن در تماس باشید. این دوربین هوشمند سیستم دید در شب و حسگرهای حرکتی دارد و قیمت آن ۱۹۹ دلار است.

۹

 

دوربین امنیتی Icontrol Networks Piper NV

اگرچه قیمت این دوربین اندکی گران است، ولی با توجه به قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توان این محصول را گزینه مناسبی دانست. این دوربین امنیتی به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شود و کنترل آن به آسانی صورت می‌گیرد.

این دوربین یک حالت استاندارد در اختیار شما می‌گذارد که بر اساس آن تمام نیازهای امنیتی برطرف می‌شود و به کمک آن می‌توانید انواع مختلف قابلیت‌های هوشمند را مورد استفاده قرار دهید. این دوربین ۲۴ ساعته با قیمت ۲۵۷ دلار به فروش می‌رسد.

۱۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا